Samantha Young ~ Mesačné svetlo na Nightingale Way

Názov: Mesačné svetlo na Nightingale Way
Autorka: Samantha Young
Séria: Dublin Street #6
Žáner:  NA
Počet strán: 344 
Hodnotenie na GR: 4,25*/ 12 040 hlasov


Anotácia:
Logan dva roky platil za chyby, ktorých sa v minulosti dopustil, ale teraz je pripravený na nový začiatok. Má skvelý byt, dobrú prácu a množstvo žien, ktoré odvádzajú jeho pozornosť od minulosti. Je tu však jedna, ktorá ho mätie…
Grace utiekla od svojej manipulatívnej rodiny, presťahovala sa do iného mesta a zariadila si nový život podľa seba. Je takmer dokonalý. Až na jeden detail – veľmi by chcela konečne nájsť pána Pravého – alebo aspoň vedieť ignorovať neodolateľného, no protivného suseda sukničkára.
Grace sa rozhodla, že s Loganom si určite nič nezačne. Lenže potom sa stane niečo neuveriteľné a nespútaný lámač sŕdc sa pomaly mení na silného, spoľahlivého muža, po akom vždy túžila. No vo chvíli, keď podľahne jeho šarmu, pripomenie sa jej minulosť a hrozí, že všetko, čo si vybudovali, sa zrúti ako domček z karát…
 
 
 
Samanthu Young mám ako spisovateľku veľmi rada. Ani by som na jednej ruke nespočítala to množstvo kníh, ktoré som už od nej prečítala. Či sa jedná len o sériu Dublin Street a hneď niekoľko bonusových knižiek k nej, alebo aj jej stand-alone knihu Hrdina. Na väčšinu týchto kníh nájdete recenziu aj na našom blogu. :)



Čo sa týka samotnej knihy, Mesačné svetlo na Nightingale Way môžete čítať aj keď ste nečítali iné knihy z tejto sérii. Aj napriek tomu, že je to šiesta kniha v sérii. Totižto, príbeh na seba nenadväzuje. Vyskytujú sa tu aj postavy z predchádzajúcich dielov, ale nebudete o nič ukrátený a do príbehu sa nebudete mať problém začítať. Ale aj tak, odporúčam čítať sériu pekne po rade, tak vám tie postavy viac pôjdu pod kožu a viac si to čítanie užijete.
Tentokrát je hlavný pár Grace a Logan, s ktorým sme sa už mohli stretnúť v predchádzajúcom diely, a to Scotland Street. Ale až  tomto diely sme sa viac dostali k jeho príbehu. Príbeh sa takisto odohráva v Škótsku, v Edinburghu. Popravde, asi aj vďaka tejto sérii som si zamilovala Škótsko ešte viac a je čoraz vyššie na mojom zozname vytúžených krajín, ktoré chcem navštíviť.
Tentokrát je hlavnou postavou Grace, ktorá si toho očividne veľa vytrpela, ale aj tak sa postavila na vlastné nohy a zbavila sa toxických ľudí vo svojom živote. A učí sa čoraz viac povedať čo si myslí a nevyhovieť každému. A to sa mi páčilo, celá táto jej životná zmena, ako sa učila byť samou sebou. A povedať nie. Celkovo, bola veľmi príjemná hrdinka. Síce mi miestami išla na nervy a trošku mi vadili jej myšlienkové pochody - lebo boli trošku otrepané a opakujúce sa, ale inak nemám čo vytknúť.
Logan bol zlatíčko. Totižto, netváril sa že je nejaký svätec a proste si žil svoj život. Až dokým sa nestala jedna vec a tá ho donútila zmeniť sa. A mne sa vďaka tomu páčil ešte viac. Totižto, snažil sa zmeniť a hoci nebol dokonalý, stále tam bola Grace, aby mu pomohla. No, čo viac dodať.
Celkovo, štýl, ktorým je kniha písaná je veľmi príjemný a dobre sa číta. A nemala som problém sa začítať. Lenže miestami mi prišiel taký nudnejší a nebavilo ma to čítať. Totižto, za to asi viac mohol dej, ale no, čo človek narobí. Totižto, na jednej strane sa mi páčilo, ako to autorka vymyslela na konci - to ako sa obe postavy zachovali, keď Grace dostihla minulosť, alebo aj samotný epilóg celej tejto série, ktorý to krásne ukončil pre všetky postavy. Ale nepáčilo sa mi to predtým - ten začiatok. Taký nereálny, tá zápletka a všetko - prečo postavy nemohli byť spolu a atď.
Čo sa týka obálky...ak by som to mala zhrnúť jedným slovom tak je to - Prečo? Prečo má v angličtine hneď viacero pekných obálok a oni spravia takúto...umelú. A tmavú.



Celkovo, som sklamaná. Totižto, o konci sa hovorí, že by to mala byť akási čerešnička na torte. Bohužiaľ, takto to pri tejto sérii nebolo a pre mňa naďalej ostáva najobľúbenejšími časťami prvé tri - a najviac z nich asi Jamaica Lane. Ale rozhodne, táto séria má niečo do seba, a každá kniha tiež, čiže neoľutujete keď po knihe siahnete.  
  
 
Za recenzný výtlačok veľmi pekne ďakujem vydavateľstvu ikar.
Knihu môžete kúpiť TU.

2 Komentáre

  1. Mne bolo tak strašne ľúto, keď som si uvedomila, že už je koniec. Akože definitívny koniec. Ale súhlasím s tebou, že to bola oproti prvým trom knihám slabota, ale mám pocit, že tie už od nej nič neprekoná. Mňa napríklad najviac sklamala India Place...proste vtedy som myslela, že s tou sériou úplne seknem a aj keď Mesačné svetlo nebolo práve to najlepšie, ale mňa to bavilo a po spomínanej India place som bola brutálne šťastná, že to dopadlo ako to dopadlo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej presne, tiež mi bolo ľúto že je už koniec. Ale hej, India Place bola aj pre mňa najslabšia z celej sérii...A tak no, ako autorka je to super, a preto určite aj iné knihy od nej budem čítať :)

      Odstrániť