Month Review #11 | Október, November

Možno ste si všimli, že som sa rozhodla spojiť minulé mesačné zhrnutie spolu s novembrovým. A to má jeden prostý dôvod. Dokopy som za október prečítala iba jednu knihu, čo mi prišlo vyslovene zbytočné to písať. A tak sme tu dnes s týmto výnimočne dvojmesačným zhrnutím.
 
Knihy, ktoré som prečítala:
  1. Vrania šestka [SJ]
  2. Still [AJ]
  3. Punk 57 [AJ]
  4. Pyro [SJ]
No, dá sa povedať, že žiadna sláva. No, to má jednoduché vysvetlenie - škola. Ale o tom už neskôr v tomto článku.
 
 
Leigh Bardugo ~ Vrania šestka
Treba niečo viac dodávať? Táto séria je celkovo veľmi populárna, či už vo svete alebo aj u nás. Vydáva ju Slovart Booklab, čo tiež svedčí o kvalite danej knihy. Hlavnými postavami sú typickí antihrdinovia - zlodeji, vrahovia, špehovia a tak ďalej... Dej je dynamický a zbytočne nie natiahnutý. Samotná séria je iba dvojdielna, takže žiadne naťahovanie série tiež nehrozí.
 
 
 
Kennedy Ryan ~ Still
V minulom mesačnom zhrnutí som spomínala knihu Flow a Grip. A toto je teda ich pokračovanie a zároveň záver série. Musím povedať, že prekvapivo to bolo naozaj skvelé a neviem si predstaviť lepšie zakončenie romantickej série, ako je toto.
 
 
 
 
 
Penelope Douglas ~ Punk 57
Písala som článok o minuloročných oceneniach Goodreads, spomínala som tam aj túto knihu. A tak ma zaujala, že som hneď po nej musela siahnuť a prakticky na jedno posedenie som ju aj hneď prečítala. A teda, hoci som bola z Bully trochu sklamaná, Punk 57 bolo super. Páčil sa mi celý nápad ale aj jeho samotné spracovanie a tak. Čiže ak hľadáte príjemnú oddychovku, šup, siahnite treba po tejto. :)
 
 
 
Brandon Sanderson ~ Pyro
Konečne som sa dočkala vytúženého pokračovania Metalurga! Hip Hip Hurá! A musím povedať, že kniha bola sama o sebe dokonalá, toľko akcie, toľko nečakaných zvratov, toľko neuveriteľných odhalení...No a mohla by som pokračovať s vypočítavaním toho, čo bolo skvelé na tejto knihe...
 
 
 
 
 
 
No a čo sa týka menšej aktivite a všetkého - ako som už parkrát spomínala, som maturantka a k tomu patria aj také tie veci okolo - stužková, ktorú som vybavovala, k tomu pridajte dozvuky a milión písomiek, ktorých nám kvôli stužkovej ušetrili a mohla som sa aj zblázniť. Ale našťastie to vyzerá, že december bude kludný a konečne budem mať čas aj na knihy.
 
Čo sa týka filmov, vďaka Dany som narazila na dva romantické filmy, ktoré sú teda natočené podľa knihy. Jedným bol film Afterburn/Aftershock, ktorého knižnú predlohu som nečítala a teda nemala som ani s čím porovnávať. Ale, to nevadí, film bol taký príjemný na oddýchnutie a dal sa pozrieť. A chválim aj výber hercov.
 
A druhým, ktorý som s hneď obľúbila bol Hollywood dirt, ktorú knižnú predlohu som aj čítala a Alessandra Torre patrí k výnimočným autorkám a jej knihy mám naozaj rada. Takže, veľmi som sa na film tešila. A nezostala som sklamaná. Hlavná hrdinka a hrdina boli perfektní, úplne sadli do roly a hoci sa film dá charakterizovať, že je to taký B-čkový, herci to zvládli bravúrne.
 
 
Aké knihy ste prečítali vy za tieto dva mesiace? Nejaké filmy/serály, ktoré stoja za pozretie? Podeľte sa v komentároch. :)
 
 

2 Komentáre

  1. Škola pekne ničí aj mňa, ledva sa dotknem knihy a teda aj počet 4 kníh je obdivuhodný... čítala som Vraniu šestku a som podobného názoru! Veľmi som si užila.
    Snáď nám dajú viacej voľného času Vianoce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, mne práveže po Vianociach začne strašné obdobie, maturity, scio testy, prímačky...Takže to bude naozaj hrozné pre mňa.
      Hej, Vrania šestka je jedna z mojich obľúbených kníh tohto roku :)

      Odstrániť