Poppy J. Anderson ~ Chuť lásky

  Názov: Chuť lásky
  Autorka: Poppy J Anderson
  Séria:  Taste of Love #1
  Žáner: romance
  Počet strán: 320
  Hodnotenie na GR: 3,8*/138 hodnotení
  Názory iných čitateľov: Tinka |



  Anotácia:Andrew Knight patrí síce medzi najnovšie vychádzajúce hviezdy na     bostonskom kuchárskom nebi, cíti sa však úplne vyhorený. Preto usúdi, že by mu prospela krátka dovolenka a vyberie sa do Nového Anglicka. A práve tu sa za pomerne zvláštnych okolností zoznámi s Brooke Dayovou, ktorá v Maine vedie rodinnú reštauráciu. Ona ani len vo sne netuší, koho to stretla a kto je nový návštevník v jej podniku. Nebolo celkom náhodou, že sa potom spoločne rozhodli pretvoriť hostinec U kraba na vychýrené a vyhľadávané miesto všetkých gurmánov. Andrew po rokoch opäť našiel stratenú chuť do varenia. Dokáže mu však Brooke odpustiť, že jej o sebe neprezradil celú pravdu?


O autorke alebo aj o samotnej knihe som nepočula do jej vydania. Až potom, jedného dňa som natrafila na túto nádhernú obálku, ktorá ma neskutočne zaujala. Potom som si prečítala anotáciu a vedela som, že by som si knihu rada prečítala. A preto veľmi ďakujem vydavateľstvu ikar za možnosť si knihu prečítať. 


Chuť lásky je príbeh, ktorý sa odohráva v jednom malom mestečku v Maine. Andrew je kuchárska hviezda, ale poslednú dobu ho to akosi nebaví - nie tak ako na začiatku. A preto sa vyberie na akúsi dovolenku, kde spoznáva Brooke, ktorá vedie rodinný hostinec. Samozrejme, že sa stretnú, a Andrew postupne začne pomáhať Brooke s hostincom. A áno, stále je to trošku taká typický romantická kniha, ale aj napriek tomu som si knihu neskutočne užila a prečítala som ju prakticky na jedno posedenie. 
Autorka Poppy Anderson píše veľmi príjemným štýlom a celkovo sa to veľmi dobre čítalo. Takisto, grafika knihy bola úžasná. Či už sama obálka, alebo hneď prvé a posledné dve "strany", kde sme sa mohli dozvedieť niečo o hlavných hrdinov, a takisto aj nejaký ten ich obľúbený recept.  Síce som ešte ani jeden z nich nevyskúšala, znejú chutne a kto vie, možno raz vyskúšam.
Andrew aj Brooke boli veľmi sympatické postavy. Vedela som si predstaviť, že niekde na svete existuje práve nejaký taký Andrew a nejaká taká Brooke.
Brooke naučil život byť sebestačnou a hlavne sa nespoliehať na druhých ľudí, keďže zažila aj nejaké to sklamanie. Nepýtala si od iných ľudí pomoc, všetko sa snažila sama zvládnuť - aby aj zbytočne nezaťažovala rodičov, nepridávala im starosti.
A Andrew. Na to, že to bola nová veľká hviezda bostonského varenia, nesprával sa namyslene, ako keby mu patril celý svet. Práve naopak. Vedel byť skromný a bol ochotný Brooke pomôcť, aj keď ona o to najskôr veľmi nestála.
Takisto, aj hlavná zápletka sa mi veľmi páčila, bola nenútená, nič nebolo nasilu preháňané a zbytočne natiahnuté. Autorka sa s príbehom naozaj vyhrala, zasadila ho do príjemného prostredia malého mestečka v Maine, a príbeh pekne dotvorila aj vedľajšími postavami - ktoré prispeli do príbehu svojou časťou ale inak zbytočne "nezavadzali" a nenaťahoval sa dej zbytočne ich problémami.


Zatiaľ nie je známe, či Ikar vydá aj pokračovanie tejto knihy - totižto, Chuť lásky je akýmsi "prvým dielom" štvordielnej série práve z kuchárskeho prostredia. Naštastie, nie sú všetky štyri knihy o Andrew-ovi a Brooke, ďalšie sú o iných postavách, čiže nejde o prípad, kedy sa zbytočne naťahuje jeden príbeh.



Za recenzný výtlačok veľmi pekne ďakujem vydavateľstvu Ikar. 
Knihu si môžete kúpiť TU

4 Komentáre

  1. Moc hezká recenze :) O knize slyším poprvé a dost mě zaujala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som do nej do vydania nepočula -a hneď ma zaujala. Keď je to kniha o láske a ešte k tomu o varení (jedle) a ja som spokojná. Lebo moje dve obľúbené veci skombinované.

      Odstrániť
  2. Ten název je provařenej (doslova) jak svině.
    Ale jo, musím do svýho chladnýho života vnést trochu té slaďárničky. Jen.. je jen ve slovenštině? Ne že bych byla pruďas.. ale tak znáš to. :D

    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak hej, je to taká slaďárna ale dobrá slaďárna je niekedy v živote potrebná. (hlavne keď ten vlastný život nie je dosť sladký a tak *fňuk*)
      Pokiaľ viem, tak iba v slovenčine. Ale vy máte v češtine iné slaďárny, ktorých sa tu preložených asi ani nedočkáme :D

      Odstrániť