Knihy, na koré sa teším | prvá polovica 2017

Na konci každého roku si hovorím, že ten ďalší bude ešte lepší čo sa týka nových kníh ktoré vychádzajú. A presne to isté bude platiť aj pre nasledujúci rok.  A preto som sa rozhodla Vám predstaviť niekoľko kníh, na ktoré sa ja osobne najviac teším.


Zo začiatku patrila Divergencia k mojim obľúbením knihám ale postupne to upadlo. Rezistencia bola ešte fajn, ale Experiment už bol veľkým sklamaním. Ale aj tak sa veľmi teším na novú knihu - tentokrát dvojdielnu sériu- od Veronici Roth - Carve the Mark. A to množstvo pozitívnych recenzií od prvých šťastných ľudí, to vyzerá byť na poriadnu pecku. 
Dátum vydania: 17. január 


A Court of Thorns and Roses som brala ako takú fajn knihu. Rada prečítam, zaujímavý svet ale Throne of Glass je lepšia séria. Ale potom prišiel A Court of Mist and Fury a bola som zapredaná. Automaticky sa celá séria vyšvihla na popredné miesta v mojom pomyselnom rebríčku. Takže jasné, jedna z kníh, na ktoré sa najviac teším, čo vychádzajú je aj tretie pokračovanie s názvom A court of Wings and Ruin
Dátum vydania : 2. máj


Scarlett a Tella žijú so svojím mocným a krutým otcom. A teraz sa musí vydať za muža, ktorého jej vybral otec. Scarlett si myslí, že už nemá šancu vidieť Caraval - predstavenie, ktoré sa deje iba raz za rok a diváci sa na ňom podieľajú.
Ale tento rok jej príde pozvánka. Lenže, Tella je unesená. Tento rok sa totižto Caraval točí okolo Telly a ktokoľvek ju nájde prvý, vyhráva.
No neznie to super? Kniha vychádza koncom januára a ja sa neviem dočkať. A tie prvé nadšené recenzie zo zahraničia znejú neskutočne pozitívne.
Dátum vydania: 30.január.


Ďalšia kniha, alebo teda skôr komiks, na ktorú sa strašne teším je Wires and Nerve od úžasnej Marissy Meyer. Tento komiks sa točí okolo Iko, ktorú už poznáme z Mesačných
kroník (Cinder, Scarlet, Cress, Winter). Keď sa objaví svorka vlčích hybridov a začne ohrozovať mier medzi Lunou a Zemou, Iko sa rozhodne, že chytí ich vodcu. A na pomoc jej príde známy kráľovský strážca. A takisto sa v tomto komikse objaví Cinder a ostatní, ktorých už poznáme z predchádzajúcich kníh.
Dátum vydania: 31.január



Empress of a thousand skies - vidíte tú obálku? Je proste dokonalá. Príbeh by sa mal odohrávať vo vesmíre, kde Rhee je jediný živý potomok mocnej dynastie. Pred ničím sa nezastaví aby pomstila svoju rodinu a zasadla na trón.
Aly, potomok vojenského-utečenca, sa preslávil ako hviezda holo-vision show. Ale keď je neprávom obvinený zo zabitia Rhee, spraví všetko aby si napravil reputáciu - a zachránil život.
S planetami na sklonku vojny, Rhee a Aly sa spoja, aby porazili zlo, ktoré ohrozuje celú galaxiu.
No neznie to super? Ja sa neskutočne teším. Príbeh, ktorý sa odohráva vo vesmíre ponúka rôzne spôsobi ako toho využiť. Tak už len prosím-prosím, aby sa to nepokazilo.
Dátum vydania: 7.februrár


Freya nikdy nemala byť kráľovnou. Ako 23. v poradí na trón, nikdy nesnívala o živote v paláci. Naopak, radšej by bola v laboratórii, ako sa zúčastňovala intríg kráľovského dvora.
Freya síce unikla masakru, ktorý postihol kráľa a jeho najbližších, rozhodne nie je v bezpečí. Šľachta ju nerešpektuje, jej radcovia ju chcú ovládať a so stále neznámim vrahom kráľa, Freya vie, že jediná chyba ju môže stáť trón - a jej život.
Long may she reign je zaujímavá novinka, ktorá rozhodne -aspoň podľa anotácie- stojí za prečítanie.
Dátum vydania: 21. február


Na Cold Summer som natrafila úplnou náhodou. Len tak som sa preklikávala knihami, keď som sa dostala k tejto knihe. Cold Summer je príbeh o cestovaní v čase, ktoré ale Kale nemôže ovládať. V jednu chvílu študuje na strednej, v druhej je vojakom v druhej svetovej vojne. Počas vojny vidí vojakov-jeho priateľov- umierať. A keď sa vráti do súčasnosti, toto ho veľmi ovplyvňuje.
A potom sa prisťahuje naspäť jeho bývalá Harper, ktorá mu pripomína, akým bol človekom predtým než začal cestovať v čase.
Harper ale raz nájde Kale-ovo meno ako obeť druhej svetovej vojny. Kale vie, že sa musí naučiť kontrolovať jeho schopnosti, lebo inak zomrie v dobe, kde nepatrí, guľkou ktorá nebola preňho nikdy určená.
Dátum vydania: 2. máj


No a aby to tu nebolo plné fantasy a dystiopií, tak som sa rozhodla vybrať aj 3 contemporary, ktoré Bad Romance je novinka z pera úžasnej Heather Dementrios  rozhodne stoja za zmienku.
Grace chce preč, od jej nevlastného otca a od jej matky. Preč z malého mestečka Kalifornie, ktoré je príliš malé, aby zvládlo jej sny o veľkom meste. Preč z jej života, stať sa umelkyňou v Paríži, réžiserom v New Yorku - čokoľvek, len aby sa nebála a nebola sama.
Gavin je talentovaný, ohurujúci a zbožňovaný. Ovládajúci. Nebezpečný. Keď sa Grace a Gavin zamilujú, Grace si je istá, že je to moc dobré aby to bola realita. Nemá tušenia, že sa tento vzťah stane väzením, z ktorého nemôže utiecť.
Dátum vydania: 13. jún


Erin Watt sú dve autorky, ktoré spolu napísali sériu Paper Princess, ktorá bola celkom fajn - a obe autorky tým potvrdili, že im to písanie spolu veľmi ide. A tak prichádzajú s novinkou - When It's Real. Príbeh je o filmovej hviezde - Oakley Ford - ktorý je týnedžerskou hviezdou. Vaughn Bennett je normálne dievča, ale keď jej rodina má problémy s peniazmi, súhlasí, že bude hrať jeho priateľku.
Príbehov, akých je už milión, ale rozhodne s týmito dvoma autorkami sa máme na čo tešiť.
Dátum vydania: 30.máj 


A poslednou knihou, ktorú som vybrala do tohto článku je Eliza and her monsters. V skutočnom svete je Eliza hamblivá, divná a bez priateľov. Na internete je autorkou
populárneho web-komiksu. Eliza si nevie predstaviť, že si  bude užívať skutočný svet tak ako miluje ten nereálny.
Potom, Wallace prestúpi na jej školu. Wallace je autor fanfikcii na Elizin komiks. Wallace si myslí, že Eliza je iba ďalšou fanúšičkou, a Eliza si začne myslieť, že svet offline, môže byť tiež zaujímavý. Ale keď sa Elizino tajomstvo dostane na povrch, všetko čo si vybudovala - jej príbeh, jej vzťah s Wallace-om sa začne rútiť.
Musíte uznať, že táto kniha vyzerá byť ako taká príjemná jednoduchá oddychovka na leto. A ja sa už neviem dočkať.
Dátum vydania: 30. máj 



Tak čo? A na ktoré knihy, ktoré vychádzajú v prvej polovici budúceho roka, sa tešíte najviac vy? :) 

3 Komentáre

  1. Až na prvé dve som tieto tituly nepoznala, takže som rada, že som na ne narazila, viaceré ma zaujali :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Myslím, že nedávno som niekde v komentár na inom blogu tvrdila, že podobné články by som čítať nemala. Prečo? Pretože už takto mám až príliš veľa neprečítaných kníh na poličkách. A predsa som tu a rozmýšľam, do ktorej z týchto kníh by som sa chcela pustiť skôr, nakoľko takmer všetky vyzerajú fakt dobre.
    Well, shame on me. Moje úbohé neprečítané knihy! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hovor mi o tom. :D Zachvíľu bude moja to-read polička plnšia ako read (vlastne , keď zrátaš to-read poličku a waiting-to-realase...tak toho je dosť)
      Ja zas rozmýšľam, kde na to zoberem čas, aby som ich všetky prečítala? :D

      Odstrániť