Cassandra Clare: Kto je kto v Tieňosvete

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt kto je kto v tieňosvete
Anotácia:
 Krátke medailóniky hrdinov zo sérií Nástroje smrteľníkovPekelné stroje, Príbehy z Tieňoloveckej akadémie, a dokonca aj zo sérií Posledné hodiny a Tajomná temnota sú len doplnkom úžasných farebných portrétov, ktorých autorkou je Cassandra Jean – autorka všetkých oficiálnych fanartov k Tieňoloveckej ságe. 

Chcete sa dozvedieť doteraz neznáme zaujímavosti o živote svojich obľúbených hrdinov? Táto kniha je pre vás. Chcete mať doma prenádherné portréty postáv z celej Tieňoloveckej ságy? Tak túto knihu jednoducho musíte mať!Bez tejto knihy nie si oddaným fanúšikom Tieňoloveckej ságy!



Koho môže kniha zaujať: Všetkých milovníkov tínedžerskej literatúry alebo fantasy literatúry. Táto špeciálna príručka vám podrobne predstaví všetkých hrdinov Tieňoloveckej ságy.



O sérii Tieňolovcov sa už toho nahovorilo naozaj veľa.Nástroje smrteľníkov,Pekelné stroje,Posledné hodiny...atď.Možno si poviete : "Kto sa má v toľkých postavách a rodinách vyznať?" Práve preto by som Vám rada odporučila práve túto úžasnú knihu,ktorá nemohla chýbať ani v mojej zbierke kníh zo sveta Tieňolovcov.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt A History of Notable Shadowhunters & Denizens of Downworld


Bez zaváhania môžem povedať,že už len obálka je jedna z najlepších aké Slovart kedy vydal.Úžasný materiál a krásne spracovanie s runovou podtlačou je podľa mňa ešte oveľa krajšie ako originál,je hneď na prvý pohľad vidno že sa s ňou vyhrali :)
veď posúďte sami (originál ⇒⇒⇒⇒⇒⇒ )


Kniha sa skladá 5 častí 


  • Pekelné stroje 
  • Posledné hodiny
  • Nástroje smrteľníkov
  • Príbehy z tieňoloveckej akadémie
  • Tajomná temnota
Každá z týchto častí obsahuje známe aj neznáme postavy z danej série ( dokonca je tam aj Magnusov Predseda Mňau! ).Popravde niektoré postavy som ani netušila že existujú a často som si musela spomenúť že kto to vlastne bol...čo ma priviedlo k spomienkam na to ako som sa k tejto sérií vôbec dostala.Bolo super si takýmto spôsobom zaspomínať :)
Na pravej strane knihy sa nachádzajú ilustrácie,ktoré nakreslila Cassandra Jean (samé Cassandry ako pozerám) a sú to vlastne oficiálne portréty k sérií,ktoré ste už mohli vidieť na oficiálnej stránke a wikii Tieňolovcov.



Ilustrácie sú ták nádherné že ta kniha  pre mňa nie je ani tak knihou,ako umeleckým dielom.Nemôžem sa na nich vynadívať,sú naozaj krásne a farebné čo ešte viac dopĺňajú tie kvety v pozadí.Zároveň sú na ľavej strane navrchu informácie o danej postave,ako dátum narodenia,obľúbená zbraň a rod.Pod tým sa nachádza krátky ale často netradičný opis postavy (nečakajte tradične opisy vlastností a zážitkov postavy) .Najviac sa mi aj tak páči že úplne dole sú napísane také 3 body- kvet (alebo teda rastlina ) výstižná pre danú osobu + symbol+ typické slovo /veta/vlastnosť pre danú osobu.Je to strašne originálne a zlaté.






Knihu hodnotím na 5 kačičiek,lebo je  dokonalá,aj keď napríklad mne tam chýbal nejaký abecedný zoznam postava/strana pre väčšiu prehľadnosť.


Za recenzný výtlačok ďakujem veľmi pekne vydavateľstvu Slovart. 
Knihu si môžete kúpiť napr. TU


2 Komentáre

  1. Táto kniha ma dosť sklamala, pretože o tých postavách tam bolo väčšinou to čo sme vedeli a nových informácií tam nejako závratne nebolo. Ilustrácie boli pekné, to súhlasím :-) V hlavnom popise mi chýbali napríklad rodinné väzby, to je pre mňa ťažké sa v tom vyznať napr. previazanie Pekelných strojov a Nástrojov smrteľníkov, kto je s kým rodina a tak :-) Skrátka som čakala viac, ale pre fanúšikov je to milá kniha a vyzerá pekne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No mne sa páčilo pravé že často tam boli veci ktoré som vedela,že to nebola taká klasika že kto je koho syn ale také zaujímavosti skôr :) Ale tak 100 ľudí 100 chutí.Ale súhlasím s tým že nejaké to prepojenie by sa hodilo.

      Odstrániť