Fairyloot Unboxing | September



Ako ste možno niekde zaregistrovali, obidve sme si s Barčou objednali ešte na začiatku augusta Fairyloot. A obe sme ho nedočkavo vyčkávali. A nakoniec sme sa dočkali. 
Niečo málo o tomto boxe: Septembrovou témou bolo All that sass čo sľubovalo samé namakané veci našich obľúbených postáv...Najlepšie na tom je, že človek nevie, aké veci sa budú v boxe nachádzať - síce áno, kniha, keď sa chce, sa dá zistiť, ale inak je to samé prekvapenie. Bude tam nejaká sviečka? Nejaká taška? Nejaký art? Nikdy neviete.
No a vzhľadom na to, že už prešla nejaká doba odkedy sa septembrový balíček posielal a už naozaj by sme nikomu nemali nič vyspoilerovať, rozhodli sme sa s Barčou spraviť akýsi unboxing, kde sa trochu vykecáme o našom prvom fairyloote. 



Maggie: Post na instagrame sľuboval istú vec, ktorá sa týka istého high-warlock-a v Nástrojoch smrteľníkov - nikoho neprekvapí, že išlo o Magnusa Banea. Keď som rozbalila svoj Fairyloot, čakala tam na mňa malá sviečka, ktorá vonia tak ako som si predstavovala, že vonia Magnus. A na poličke tá sviečka vyzerá úžasne (spolu s tými čo mám k ACOTAR)
Barbora: Popravde nečakala som že tu bude sviečka s Magnusom (chcela som Willa).Taktiež ma prekvapilo že sa skladá z levandule ( ktorú veľmi nemusím) . O to viac som z nej nadšená, pretože keď som ju prvý krát ovoňala,zostala som očarená. Vonia úplne dokonalo, korenisto a zároveň záhadne.


Maggie: Už dlhšie som zháňala čapicu na zimu, keďže akosi som tú svoju niekde stratila (stavím sa, že som ju zabudla v autobuse) a potom som rozbaľovala Fairyloot a ahaho! Čiapka! A ešte dokonca tématicky spojená s Trónom zo skla. Čiapka je absolútne úžasná, teplá a už sa neviem dočkať ako ju cez zimu budem nosiť.
Barbora: Úplne súhlasím s Maggie. Moja stará obľúbená čiapka už má svoje roky a tak som zháňala novú. Táto mi perfektne sadla a dokonca mi ešte aj pasuje k môjmu šálu !



Maggie: Ja sa vždy tak masívne poteším plátenej taške, a je jedno, že mám ďalších XY tašiek. Táto je dokonca s tématikou Pekelných strojov, čiže čo viac si priať. ♥
Barbora : Hocičo je s Willovým výrokom, milujem to. Presne ako túto krásnu tašku.


Maggie: Musím sa priznať - Shadow and Bone som ešte nečítala. Ale plánujem. Každopádne, tento "blok" ma nesmierne potešil - je nádherný a ja sa asi nikdy nedonútim doňho niečo napísať - prišlo by mi ho nesmierne škoda.
Barbora: Tiež som túto sériu nečítala, ale povedzme si pravdu. Je nádherný pre každého + ten sassy výrok je peckový. 


Maggie: Je to neuveriteľné, ale ani Percyho som ešte nečítala. A preto sa aj tak teším, že tam bola táto horúca čokoláda, ktorú aj napriek tomu, že som Percyho nečítala využijem. A ja sa teda teším na zimné mesiace, keď ju vyskúšam. 
Barbora: Ja som Percyho samozrejme čítala :D. Keď čítate tento blog, určite viete že túto sériu nadovšetko milujem. Percy patrí medzi moje najobľúbenejšie postavy vôbec a táto čokoláda pre drzých polobohov ma úplne dostala. Zatiaľ som ju ešte neochutnala, ale kedže je na nej Percy, určite bude super.

Maggie: Ďalšími dvoma vecami v boxe boli tieto úžasné "kresby". Tipnete si kto je na nich? Napoviem Vám: Jedna sa o moju najobľúbenejšiu postavu z istej 4-dielnej série, ktorá sa odohráva v budúcnosti a cestovanie medzi Mesiacom a Zemou nie je až tak výnimočné. Viete o koho sa jedná? (Ak nie, tak sa poriadne pozrite na jeho ruku... :D ) 
A dievča...Je z inej série, tentokrát od inej známej autorky, ktorej knihy v slovenčine zatiaľ nevyšli, ale konkrétne tá, z ktorej je táto vyšla v češtine. A ja som túto knihu spomínala v mesačnom zhrnutí (ale čítala som ju po anglicky).
Barbora: No Maggie vám už spravila nápovedu, tak jej to teraz nepokazím :D. Prvú postavu úplne milujem, ako aj celú sériu a som úplne nadšená z tohto fan-artu. To dievča síce nepoznám, ale je to tiež naozaj pekne nakreslené :) 


Maggie: A dostávame sa k samotnej knihe, ktorá sa nachádzala v tomto boxe. Popravde, s Barčou sme si už skôr vytipovali, že pôjde asi o túto knihu - ale aj tak som sa potešila. Kniha vyzerá úžasne, má nádhernú obálku, list od autorky tiež milo prekvapil a vlepovacia nálepka s podpisom je tiež super. Zatiaľ som sa do knihy nepustila, ale snáď niekedy v budúcnosti - a potom určite bude aj recenzia. Teda možno. Dúfam naozaj, že sa mi bude páčiť. 
Barbora: Fantasy svet? Sassy postavy? K tomu nádherná obálka a milý list od autorky? Mám pocit že táto kniha ma nesklame. Ako spomenula Maggie, kniha nebola pre nás prekvapením, ale o to viac som sa na ňu tešila!



Maggie: Tak a tu je celý obsah boxu dokopy. Okrem vecí, ktoré som vyššie spomenula, sa tu nachádzala aj krátka ukážka z knihy The Gentleman's Guide to Vice and Virtue, záložka k Tower of Dawn, magnetka s výrokom dvojičiek Weasleyových (to je jasné, že oni dvaja nemohli v tomto boxe chýbať), malinká záložka s témou tohto mesiaca, a kód, ktorý má pár ďalších ľudí - keby som chcela nájsť svojich reading-buddies na instagrame. 



Čo vy? Už ste si niekedy objednávali Fairyloot? Alebo plánujete? 
Ja som si plánovala objednať aj ten novembrový, lenže akosi sa veľmi rýchlo hneď v prvý deň vypredal a mne neostáva nič iné, než to skúsiť na začiatku novembra, keď pôjdu dopredávať posledných pár kusom. Wish me luck!  

6 Komentáre

  1. ooooch tak to ste vyhralo, to bol asi jeden z najlepších boxov, hlavne teda kvôli tej čiapke, ktorú tak veľmi chcem :(((((((( závidím... veľmi :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, aj my sme boli neskutočne nadšené a keď si ho napr porovnávame s tým októbrovým...tak sme radi že máme tento :D Hej, tá čiapka je mega super ♥

      Odstrániť
  2. Jéé vyzerá to naozaj krásne od sviečky cez čiapku a tašku po všetko ostatné :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Žárlím! Magnus Bane, svíčka (levandule je moje oblíbená), čepice, horká čokoláda... vlastně se mi líbí všechno :D Škoda, že je box tak drahý... a já nezvládám čtení v angličtině :D Užijte si ho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Box, sám o sebe drahý nie je :) drahé je skôr to poštovné - pomaly v cene samotného boxu :/
      Tak, treba sa angličtinu učiť a možno, určite, časom aj ty zvládneš :)

      Odstrániť