Knihy, na ktoré sa teším | Druhá polovica 2017

Tak ako som koncom minulého roku pridávala článok, kde som vypísala 10kníh, na ktoré sa teším, a ktoré vychádzajú v prvej polovici tohto roku, tak tentokrát pridávam ďalší článok, kde Vám napíšem niečo o ďalších 10 knihách, na ktoré sa teším a vychádzajú v druhej polovici tohto roku. Takže, dosť bolo omáčok, ide sa na to. 

PS. Zoznam nie je nejako usporiadaný, idem podľa toho ako ich mám na poličke na Goodreads. 


Tarryn Fisher ~ Atheists Who Kneel and Pray 
Tarryn Fisher píše výnimočné knihy - knihy, ktoré nie sú také typické a ohrané, jej postavy sú reálne a majú aj svoje chyby a všetko. A možno sa v nich aj skôr nájdete ako v ostatných postavách. A vždy keď čítate nejakú knihu od nej, viackrát sa pristihnete, že iba pozeráte a nechápete, čo sa stalo. A tak dúfam, že taká bude aj táto kniha. 
Yara je múza a David potrebuje múzu. A Yara verí, že dá Davidovi presne to čo potrebuje, aby naplnil svoj potencionál - zlomené srdce. Davidovim náboženstvom je láska. Yarinim je zármutok. Ani jeden sa nechce vzdať, ale náboženstvo vyžaduje obete. 
Dátum vydania: Pravdepodobne ešte tento rok (Tarryn ale nedáva presné dátumy). 


George McKelle ~ Speak Easy, Speak Love
Prvé, čo ma pri tejto knihe zaujalo, je obálka. Lebo proste WOW. Tá hneď pritiahne pozornosť. A hneď druhá vec čo ma na tejto knihe zaujala, je, že je to re-telling Veľa kriku pre nič od Williama Shakespeara. 
Popravde, ani neviem o čom presne to má byť - a ani neplánujem čítať anotáciu, verím, že tak sa na tú knhu budem tešiť viac, a hádam ma nesklamí a práve naopak - veľmi príjemne prekvapí. 
Dátum vydania: 19. September


Andy Weir ~ Artemis 
Možno to viete, možno nie, ale Marťana zbožňujem (a to aj napriek tomu ako moc nenávidím chémiu a fyziku). Andy Weir píše úžasne. Jeho štýl je super, a pri Marťanovi bolo vidieť, že má všetko premyslené. A tak je jasné, že si nemôžem nechať ujsť aj ďalšiu knihu od tohto autora. 
Tentokrát, sa príbeh neodohráva na Marse, ale ďaleko z vesmíru neodídeme - iba sa presunieme na jediné mesto na Mesiaci - Artemis. Život v Artemise je ťažký, ak nie ste bohatý turista alebo excentrický bilionár. Takže z času na čas niečo ukradnúť sa neráta ako zločin, že? Všetko sa zmení, keď Jazz môže vykonať dokonalý zločin, s príliš lukratívnou cenou na to, aby to nespravila. A tým sa začnú jej problémy. 
Dátum vydania: 14. November 



Maggie Halls ~ The Ends of The Worlds 
Popravde, na túto knihu sa teším asi tak ako na ACOWAR. Lebo táto séria je dokonalá. Samé konšpirácie, rôzne mestá, tajuplné organizácie...Proste, nejde si ju nezamilovať. A asi tušíte ako umieram od šťastia, že konečne vychádza ďalší diel. A ja idem jojkať, že som nestihla dať re-reading prvých dvoch kníh. Nevadí. Niekedy nabudúce re-readnem celú sériu. 
Dátum vydania: 18. Júl



Maggie Stiefvater ~ All The Crooked Saints 
Maggie Stiefvater mám strašne rada. Zamilovala som si ju už pri sérii Triaška, a ďalej pri sérii Raven Boys, ktorú som síce zatiaľ celú nedočítala, ale hlavné je, že mám doma všetky knihy a raz sa k nej dostanem. A práve mám rozčítanú druhú knihu a zatiaľ som nadmieru spokojná.
Všetci chcú zázrak. Všetci sa boja toho, čo stojí dostať tento zázrak. Uprostred tohto miesta je rodina Soria, kde všetci majú schopnosť predviesť neobyčajné zázraky. A v srdci tejto rodiny sú traja bratranci/sesternice, ktorí túžia potom aby sa zmenil ich osud.
Každý z nich hľadá zázrak. Ale zázraky v Bicho Raro sú nikdy neni také, ako čakáte.
Dátum vydania: 10. Október


Marrissa Meyer ~ Renegades
Marrisu Meyer zbožňujem. Jej séria Mesačné kroniky je jedna z mojich all-time favorite sérii, ku ktorým sa rada vrátim aj niekedy v budúcnosti. A je jasné, že sa neviem dočkať jej novej dvojdielnej
sérii.
Tajné identity. Neobyčajné schopnosti. Ona chce pomstu. On chce spravodlivosť.
Renegades je združenie ľudí s neobyčajnými schopnosťami, ktoré vzniklo v ruinách spoločnosti a nastolilo poriadok a mier kde vládol chaos. Ako šampióni spravodlivosti, pretrvávajú ako symbol nádeje a odvahy pre všetkých...okrem zloduchov, ktorých raz premohli.
Dátum vydania: 7. November


Paula Stokes ~ This is How it Happened 
Tak a teraz dve contemporary, na ktoré sa neskutočne teším.
Keď sa Genevie prebudí z kómy, nepamätá si nehodu, ktorá ju ťažko zranila a zabila jej priateľa, hviezdu z youtubu, ktorému vyšiel práve album. Genevie vie, že tam bola, a bol tam aj druhý vodič, Brad, o ktorom každý predpokladá, že je vinný. Ale ako si pomaly dáva dokopy kúsky z tej noci, Genevie začne mať pocit, že možno má čo-to do dočinenia s tým čo sa stalo.
Dátum vydania: 11. Júl



Sarah White ~ Our Broken Pieces 
Okay, a druhá contemporary, na ktorú som strašne zvedavá. ale že neskutočne.
Jediná horšia vec to, ako keď sa s vami rozíde váš priateľ, keď sa s vami rozíde kvôli vašej najlepšej kamarátke. Everly takúto zradu nečakala. V jeden moment mala niečo, čo vyzeralo ako perfektný stredoškolský vzťah, v ten druhý, sa chcela vyhnúť dvom najdôležitejším ľudom jej života. Každý jeden krát, keď ich vidí bozkávať sa na chodbe, sa jej srdce zlomí o trošku viac.
Posledné, po čom Everly túži, je začať si nový vzťah. Ale keď stretne u školského psychológa Gabea, nemôže poprieť okamžitú príťažlivosť. Ale po tom všetkom, keď  ledva prežila posledný rozchod, stojí za to riskovať znova svoje srdce?
Dátum vydania: 8.August


Okay, a posledné dve knihy, ktoré by mali výjsť ešte tento rok sú od, aj pre nás Slovákov, veľmi známych autorov. A na obe som úprimne zvedavá.
John Green ~ Turtles All the Way Down 
John Green je známy autor, a veľa ľudí ho nemá rado - ale ja mám s ním taký neutrálny vzťah. Niektoré knihy od neho sa mi páčili, niektoré menej. Ale píše dobre a popravde, som veľmi na túto jeho novú knihu zvedavá.
Malo by to byť niečo o psychickej chorobe atď. Ale veľa sa o nej ešte nevie a aj práve vďaka tomu som veľmi zvedavá, že čo John Green tentokrát vymyslel.
Dátum vydania: 10. Október

A pri tejto druhej, nie som si úplne istá, že vyjde ešte tento rok, ale keď áno, tak budem mega šťastná.
Jandy Nelson ~ Fall Boys & Dizzy in paradise 
Jandy Nelson je super autorka, od ktorej som čítala dve knihy a obe som si zamilovala. Každá bola svojská a bola úžasná. Dobre sa čítali a ja určite niekedy plánujem aj do budúcnosti re-reading.
Tentokrát je to kniha o troch súrodencoch - dvoch bratov a jednej sestry - ktorých otec zmizol pred pár rokmi pri podozrivých okolnostiach.


2 Komentáre

  1. Jééj, to som nevedela, že John Green chystá niečo nové! Super! :-) Mne sa od neho najviac páčili "Na vine sú hviezdy" ♥, "Hľadanie Aljašky" a "Poučka o podstate predvídateľnosti Katherín".
    A mojou naj knižkou, na ktorú som dosť zvedavá, je asi "Sleeping Beauties" od S. Kinga a Joe Hilla. Tuším by mala vyjsť niekedy na jeseň tohto roka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne najviac asi Hľadanie Aljašky, ale píše dosť dobre takže hej, som zvedavá na túto jeho noinku :D
      No, od Kinga som nečítala nič :D

      Odstrániť