Month Review #6 [Máj]

Odmyslime si fakt, že tento článok mal pribudnúť tak pred troma týždňami. Ja viem, som strašná. A takisto, ma to vytáča, aká som lenivá a ako som zasa skoro mesiac nemala čas na blog - za čo sa veľmi ospravedlňujem, ale celý máj bol zaujímavý. 

Najskôr som sa úplne neplánovane vybrala na výlet do Monaka, Francúzska a Švajčiarska (jeden deň som sa dozvedela, že sa ide, na druhý deň som odchádzala), takže tam som hneď stratila týždeň. A pridajte k tomu fakt, že to bolo pred koncom roka a tú kopu písomiek čo som musela dohánať. Plus, mala som narodeniny, takže som vôbec nevedela kde mi hlava stojí. Ale konečne sa to ako tak ukľudnilo, a v júli už bude aktivita lepšia *dúfajme*. 

Knihy, ktoré som prečítala: 

  1. A Court of Wings and Ruin [AJ]
  2. Alex approximately [AJ] 
  3. All the frogs in Manhattan [AJ] 
  4. Bedmates [AJ]
  5. Milk and Honey [AJ] 
Sarah J Maas ~ A Court of Wings and Ruin 
Najočakavánejšia kniha tohto roku z môjho pohľadu! Takže nebolo žiadnych pochýb a hneď ako kniha vyšla som po nej siahla a pustila sa do nej. A teda, bola to riadna bichla, ale zvládla som to za pár dní. Sarah J Maas je teda PANI a vie písať aj poriadne bitky - ako sme mohli vidieť práve v tejto knihe (alebo v sérii Trón zo skla). A keďže sa séria nekončí, ja idem napäto sledovať dátum vydania ďalšej knihy. 




Jenn Bennet ~ Alex Approximately 
Tak, narozdiel od ACOWAR-u, túto knihu som zaregistrovala pár dní pred vydaním a celkovo som po nej siahla veľmi neplánovane. Hľadala som nejakú jednoduchú contemporary, ktorá by ma naladila na leto - a presne to som dostala. Postavy boli super, a hoci námet je trošku starší a autorka ho ako keby iba oprášila, stále je to nové spracovanie a možno vás aj ten koniec prekvapí. Celkovo je to veľmi pekný príbeh, ktorý stojí za prečítanie. 


Carrie  Aarons~ All the Frogs in Manhattan 
Ďalšia kniha z kategórie romantika a new adult. Mala som proste v máji také obdobie, že som čítala samé romantické knižky. Stane sa. Toto bolo ale aj na mňa trošku moc romantické a zidealizované, ale inak to bolo v pohode. 

Nichole Chase ~ Bedmates 
Toto je ďalšia kniha, ktorú mi odporučila moja spolužiačka - a dobre spravila. Príbeh z prostredia americkej rojality - prezidentová dcéra a víceprezidentkyn syn. Príbeh bol svižný, vtipný a strany mi iba odsýpali - takže ak hľadáte nejakú príjemnú oddychovku, toto vám určite odporúčam. 

Rupi Kaur ~ Milk and Honey 
Po tomto som siahla ale že úplne neplánovaná. Z každej strany som počúvala chválu na túto knihu, ale vždy ma odradilo to, že išlo o básne. Ale neviem, nejako som mala jeden deň takú náladu, že som predsa len po nej siahla, a neoľutovala som. Zhltla som ju na jedno posedenie a viem, že to nebolo poslednýkrát čo som ju čítala.  


Keďže väčšina seriálov skončila, v máji som viacmenej čakala, kým konečne začnú tie čo mali pauzu (Shadowhunters, Orphan Black, Stitchers...) a viacmenej som sledovala iba filmy. Taký jeden, čo mi utkvel v pamäti bol Before I Fall, ktorý bol natočený podľa predlohy od Lauren Oliver. Film bol prekvapivo dosť dobrý a dobre spracovaný. Ale viac o samotnom filme napíšem do recenzie, ktorú chcem pridať niekedy do dvoch týždňov :). 

A aký ste mali vy máj? Čítali ste niečo zaujímavé, čo by ste mi odporučili? :) 

2 Komentáre

  1. Dúfam, že si si výlet užila, videla som nejaké fotky a vyzeralo to super :D Čo sa týka kníh, prečítala si toho veľa napriek povinnostiam a cestovaniu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všetko som to stihla ešte v prvej polovici mája :D potom už nebol čas :D a teraz zasa som pozadu s výzvou :D
      ale hej, Monako a celkovo pobrežie Francúzska je nádherné :D

      Odstrániť