Kelly Rimmer ~ Spoznal som ťa bosú

Názov: Spoznal som ťa bosú
Autorka: Kelly Rimmer
Séria:  -
Žáner:  romantika
Počet strán: 360
Hodnotenie na GR:  4.07*/5 664 hlasov
Názory iných čitateľov: Nathaly |



Anotácia: 
Príbeh, ktorý vás naučí milovať život
Lilah a Callum sa náhodne stretnú na trajekte, ktorým každé ráno chodia do práce. Ani jeden z nich nie je už vo veku tínedžera a ani jeden z nich neverí na lásku na prvý pohľad, ani na šťastné konce „až naveky“. 
On je úspešný marketingový expert, ona zasa renomovaná právnička, odporkyňa spotrebnej spoločnosti a zanietená ochranárka prírody. Ani jeden z nich nehľadá dlhodobý vzťah a každý má na to svoje dôvody. 
Náhoda však zariadi, aby stretnutie na trajekte nebolo ich prvým a zároveň posledným. Začína sa obdobie niekoľkých krásnych, možno najšťastnejších mesiacov v ich životoch. Spontánna Lilah učí zamrznutého Calluma užívať si život naplno a nepremárniť ani minútu času zbytočne. Ich šťastie je takmer dokonalé, až na jeden problém. Hneď na začiatku vzťahu Lilah Calluma varovala, že to medzi nimi nemôže prerásť do vážnejšieho dlhodobého vzťahu. No zatajila mu, že na to má veľmi vážny dôvod...

Mohla byť bosá celý zvyšok našich životov a ja by som zbožňoval jej nechutne špinavé nohy so všetkým čo mám v sebe.

S autorkou Kelly Rimmer som tú česť ešte nemala, ale nakoniec som po knihe predsa len siahla - kniha vyzerala lákavo, zahraničné recenzie boli síce aj negatívne ale aj pozitívne, celkové hodnotenie ale mala vysoké, tak som si povedala...prečo nie? A išla som do toho. 

"Vždy som bola zvedavý, či vzťahy môžu byť naozaj také, kde, keď by vyšla chvíľa, mohli by ste s ňpu stáť v zaplnenej miestnosti a cítiť iba jej prítomnosť." 


Príbeh je zasadený do každodenného života a vpohode by sa mohol diať komukoľvek na svete aj práve v tomto momente, ale aj napriek tomu som mala už od začiatku problém sa vžiť s príbehom - alebo čo i len uveriť, že by to mohol byť skutočné. Ale napriek týmto problémom, som sa nenechala odradiť a ďalej som čítala.
Ono, kniha sama o sebe nie je zlá - len mohla byť lepšia. Hlavne v tejto dobe, keď je romantických knižiek plno, ako čitatelia hľadáme originalitu a nie niečo, čo tu bolo povedané a napísané už milionkrát. A to bol hlavný problém - knihe chýbala originalita. Bolo to to typické, nemôžeme byť spolu ale nepoviem ti prečo, ale predsa len sme spolu len to nenazveme pravým slovom.



"Rada by som ti sľúbila celý život. Akurát už ho nemám." 



Príbeh je písaný z dvoch pohľadov - z Lilahino a Callumovho, čiže hneď od začiatku poznáte myšlienky oboch postáv - a aj napriek tomu sa neviete do príbehu vcítiť, niečo vám tam stále chýba. Niečo, čo by vás do príbehu vtiahlo a nepustilo, až kým knihu nedočítate.

Nedá sa povedať, že by vám na postavách záležalo, aj napriek ich osudu. Ani mi ich neprišlo ľúto, vôbec sa ma to nejako nedotklo, neviem proste, čo som čakala, ale toto to nebolo. Lilah mi miestami prišla naozaj blbá, že sa takto správala, a aj napriek jej dôvodov, som to nevedela pochopiť.
A najhoršie z toho všetkého je tá insta-love. Akože, ale okamžitá. A neuveriteľná. A samozrejme, všetko na prvý pohľad - ešte ju ani nepoznal a už ju zbožňoval...Neuveriteľné.

"Taká hrozná situácia prináša len to najlepšie z ľudí." 

Kniha Spoznal som ťa bosú, nie je zlá. A určite si dokáže nájsť svojich čitateľov, ktorých zaujme a ktorí budú s ňou maximálne spokojný, ale bohužiaľ, ja som to nebola.


Za recenzný výtlačok ďakujem vydavateľstvu Ikar. 
Knihu si môžete kúpiť TU



0 Komentáre