Tretie narodeniny roku!!

Čím som staršia, tým si viac uvedomujem ako to všetko uteká. A potom je tu tých pár udalostí, ktoré mi to doslova vyhodia na oči:
- moje narodeniny (Akože pomoooc, tento rok budem dospelá :O ) 
- začiatok/koniec školského roka (v septembri nastúpim do maturitného ročníka. Pomoooc) 
- narodeniny kamarátov 
- narodeniny blogu. A týmto bodom sa dostávame k pointe tohto článku. 



Je to neuveriteľné, že blog už má tri roky. Keď Barčou a Viki začínali, a keď som sa ja k ním pridala, ani jedna sme nečakali, že sa blog takto rozbehne, alebo že nás to stále bude rovnako baviť aj o tri roky neskôr. Je úžasné, že hoci sme sa všetky tri nejako posunuli, máme aj nové záujmy a nové koníčky, stále udržujeme blog aktívny. (Nie je to síce nejako dych-berúca aktivita, ale snažíme sa!) 


Trochu štatistiky (Čo sa nám tu za tie tri roky nazbieralo): 
  • 49 293 zobrazení (15 195 za uplynulý rok)
  • 205 článkov (40 článkov za uplynulý rok. Skoro 1 týždenne. Viac než som čakala
  • 85 sledovateľov (5 za uplynulý rok. Ďakujeme) 
  • 945 komentárov (106 za uplynulý rok) 
  • Zmenili sme vzhľad blogu (díky, Mara

A niečo čo plánujeme do budúcnosti? 
  • v apríli súťaž o očakávanú novinku 
  • udržať si momentálne nadobudnutú aktivitu 
  • Rozhodne pridávať aj iné články okrem recenzii, aby to tu bolo pestré. 

Všetkým sledovateľom, komentátorom a čitateľom veľmi pekne Ďakujeme. A dúfame, že si Vašu pozornosť udržíme aj v najbližšom roku. 

2 Komentáre