Knižné rozhovory | Alebo čo nás rozosmialo #6

Rozmýšľala som, že aký článok teraz pridám, aby to neboli len samé recenzie. Keďže mi akosi dochádzajú nápady na 10 vecí, čo tak som rozmýšľala čo iné by som mohla pridať...A potom som nejako zablúdila do starších príspevkov na blogu a objavila už túto dávno zabudnutú rubriku. A nakoniec som sa rozhodla ju aspoň trochu oživiť. Takže, rozhodla som sa spísať menší mix z nejakých kníh ktoré som čítala v poslednej dobe. :) 


To ma zamrazí. A zrazu cítim silné priateľstvo k bastardovi Neda Starka, pretože: Ty nič nevieš, Jon Snow! '
A očividne ani ja nie. 
(Appealed, Emma Chase) 


"Vidíme sa zajtra, anjelik,"  zakričím na jej chrbát. 
O minútu neskôr, Harrison vojde do miestnosti potom čo ju vyprovadil. 
"Anjelik?" spýta sa. 
"Samozrejme," zdvihnem pohár k ústam. "Bol to anjel kto priniesol mor do Egyptu." 
"Ah, jasné," prikývne.  
(Appealed, Emma Chase) 


"Mám rada arašidové maslo. Z arašidového masla žiadna žena neotehotnela. Arašidové maslo ma nikdy nerozplakalo. Nikoho nezaujímalo, či si bola v klube odfotená s pohárom arašidového masla." 
(Settling the Score, R.S. Grey) 


"Požiadala som ho, aby sa zmenil naspäť, aby sme sa mohli porozprávať. Ale nezmenil sa," povedala Jane. "Je to od neho drzé, zostať koňom v spálni."
(My Lady Jane, Hand, Ashton, Meadows)

Zohol sa, aby som ho mohla počuť cez hudbu. "Čo tu robíš?" spýtal sa tvrdo.
Okey. Nie tá najlepšia prvá veta. Niečo ako, vyzeráš úžasne, buď matkou mojich detí, by bolo o niečo lepšie.
(Scoring Wilder, R.S.Grey)


"Robím veci, ktoré potrebujú energiu silnejšie. Som niečo ako chodiaca baterka."
"Si stôl v Starbucks-e, ktorý každý chce." povedal Gansey.
Blue zažmurkala. "Čože?"
"Blízko zástrčky,v stene," odvetil cez rameno Gansey.
(Havraní chlapci, Maggie Stiefvater)


"Zmeškal si Dejiny sveta."
"Vypýtal si pre mňa poznámky?"
"Nie, myslel som si, že ležíš mŕtvy v járku."
(Havraní chlapci, Maggie Stiefvater)


"Nechceš ho," povedala ružovo-vlasému dievčaťu. "Má syfilis."
"Syfilis?"
"Päť percent ľudí v Amerike ho majú," pomohol Ty.
"Nemám syfilis," odvetil nahnevane Mark. "Vo Faerieland nie sú žiadne sexuálne prenosné choroby!"
"Prepáč," povedal Jules. "Vieš aký je syfilis. Napadne tvoj rozum."
(Lady Midnight, Cassandra Clare)

Vy nemáte ani šajnu ako sa tancuje, že nie?"
Cinder, stále ešte rozrušená, naňho uprela zrak.
„Som mechanička."
Pobavene vytiahol obočie. „Verte mi, všimol som si.To sú škvrny od oleja na tých rukaviciach, čo som vám dal?"
(Marissa MeyerScarlet)

"Neplánovala som rozísť sa s Cameronom. Boli sme tu, a on mi zavolal a jeho tvár sa zobrazila na mojom telefóne - vlastne sa zobrazila lama, lebo nemám jeho fotku, tak som použila lamu - a lama ma tak naštvala, že som si nemohla pomôcť."
"Zlá doba byť lamou."
"Je niekedy dobrá?"
(Lady Midnight, Cassandra Clare)


"Prečo máš oblečené tričko pod tričkom?"
"Pre prípad, že by jedno bolo ukradnuté," odvetil Mark ako keby to bolo úplne normálne.
(Lady Midnight, Cassandra Clare)


"Meškáme," povedala. "Predstavenie začína za 10 minút. Keby sa niektorí ľudia nerozhodli že "semi-formálne" znamená "semi-naho"..."
"Prečo ma nazývaš "niektorí ľudia?" prerušil ju Mark. "Som iba jeden človek."
(Lady Midnight, Cassandra Clare)


“Kapitán,” zamrmlala.
“Myslím že Vás milujem.”
Zdvihol obočie. Napočítala si šesť úderov srdca, než sa náhle rozosmial.“Nehovor mi, že to trvalo dva celé dni kým ti to došlo. Asi strácam šarm.” 
(Marissa Meyer, Cress)


“Nikto nemá rád chlapcov! Dokonca dievčatá ktorým sa páčia chlapci ich nemôžu zniesť !” 
(Soman Chainani, Škola dobra a zla 2 -Život bez princov) 


"Magnus," oslovil ho. "Čo sa stalo Jamesovi?" 
"Čo sa stalo?" zopakoval zamyslene Magnus. "Nuž, hneď ti poviem. Ukradol bicykel a previezol sa na ňom bez držania po Trafalgarskom námestí. Pokúsil sa vyliezť na Nelsonov stĺp a bojovať so samotným Nelsonom. Potom som ho na chvíľu stratil, a keď som ho dobehol, už bol v Hyde Parku. Vliezol do jazera Serpentine, roztiahol ruky a vykrikoval: 'Prijmite ma za svojho kráľa, kačky!'" 
"Bože dobrý," vzdychol si Will. "Určite bol na mol ožratý." 
(Magnus Bane-Zápisky veľkobosoráka ,Cassandra Clare)

2 Komentáre