Movie Review: Me Before You

Pred pár dňami som začala s novou rubrikou - Film news (1. článok TU) kde budem predstavovať vždy pravdepodobne po tri knižné spracovania...či už filmy/seriály. A jednou z nich bol aj práve film Me Before You, na ktorý som sa neskutočne tešila a preto som sa rozhodla napísať aj filmovú recenziu. 

Recenzia na knižnú predlohu - Predtým ako som ťa poznala - TU 


Me Before You je jedným z mojich najviac očakávanejších filmov tohto roku. Takže si viete predstaviť aká natešená som išla do kina. Keď som už konečne sedela v kine, začala som dúfať, modliť sa, aby som nakoniec neostala sklamaná. Lebo aj to sa stáva. Nakoniec, keď film začal, zostala som veľmi milo prekvapená už pri úvodných titulkoch - lebo, hoci som sledovala veľa informácii o tomto filme, akosi mi uniklo, že scenár pre tento film napísala Jojo Moyes - čo je aj autorka knižnej predlohy. Vtedy som začala mať veľmi dobrý pocit z tohoto filmu - vedela som, že keď scenár filmu píše autorka knižnej predlohy, dopadne to (aspoň drvivú väčšinu) veľmi dobre. 




Čo sa týka samotného filmu...Prekvapilo ma, ako to dobre dokázala Jojo Moyes spracovať. Aby to nebol iba smutný doják, ale aj celkom príjemný film, kde sme sa miestami aj dobre zasmiali. Jojo Moyes nechala všetky potrebné pasáže vo filme - všetko, ako sa postupne vzťah Willa a Lou vyvíjal - od začiatočnej nenávisti, cez jednoduché priateľstvo až po vzťah. 
Obdivovala som Lou, ako proste dokázala byť pozitívna, stále usmievavá a veselá aj keď sa Will k nej správal hnusne, ale zároveň si takisto dokázala povedať svoje, keď to už Will naozaj prehnal. 

                      

Film ma prvotne zaujal najmä kvôli hereckému obsadeniu, keďže aj Emilia aj Sam sú jedny z mojich najobľúbenejších hercov. A musím uznať, že lepšie už vybrať nemohli - pochybujem, že by iní dvaja herci dokázali lepšie zahrať Lou a Willa. Sama som obdivovala aj vďaka tomu, že Will je postihnutý, paralizovaný a ničím od ramien dolu nemôže hýbať. Bolo až neuveriteľné ako ho Sam dokázal zahrať. Ako sa dokázal do tej postavy vžiť. 

                   


Ďalším, obrovským plusom tohto filmu bol aj soundtrack. Absolútne zbožňujem Imagine Dragons takže si viete predstaviť aká som bola nadšená, keď som sa dozvedela, že aj oni sa zúčastňujú soundtrack-u tohto filmu. Príjemným prekvapením bol ale aj zvyšok tohto soundtracku, takže ak si ho chcete vypočuť, môžete tu: 


Aby som to zhrnula - Me Before You je jeden skvelý, dobre spracovaný film, ktorý sa rozhodne oplatí vidieť aj na veľkom filmovom plátne. Réžiser a všetci čo majú na starosti film, produkciu a pod. odviedli veľmi dobrú prácu - aj spolu s dobre vybratými hercami, ktorý podali neskutočne dobrý herecký výkon (ale nič menej som od nich ani nečakala).


A vy? Videli ste už tento film? Alebo sa ešte len chystáte naň ísť do kina? Ak ste ho už videli, napíšte komentár, že ako sa Vám páčil. Som zvedavá na Vaše názory. 

4 Komentáre

  1. Trailer sa mi veľmi páčil a aj si to niekedy pozriem, ale do kina určite nejdem, lebo sa to určite skončí smutne a také ja neznášam :D Doma si to možno kuknem a pred koncom to vypnem, keď budú ešte všetci žiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak si najskôr prečítaj knihu a je :D
      Ale je to nádherný film a určite stojí za videnie :)

      Odstrániť
  2. Film si chcem pozrieť, lebo herci a trailer... Teraz som navyše zistila, že to vyzerá na dobrý soundtrack a podieľala sa na tom autorka, takže juhúúú, ja už to chcem vidieť.:D Potom sa rozhodnem, či budem čítať aj knihu.:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fakt to stojí za videnie :D Máš sa na čo tešiť :D a aj kniha stojí za prečítanie :D

      Odstrániť