Jennifer Probst ~ Až do konca

Názov: Až do konca 

Autorka: Jennifer Probst 
Séria: - 
Žáner: Romance 
Vydavateľstvo: Ikar 
Počet strán:  268 
Hodnotenie na GR: 3.74*/3715 hodnotení 
Názor iných čitateľov: Mara |


Anotácia: Miranda Stormová neverila, že Gavina Luciana ešte niekedy stretne. Pred tromi rokmi prežili krátky vášnivý románik – a potom z jej života náhle zmizol. No teraz je späť a Miranda neodolá pokušeniu na malú odplatu. Ako známa kulinárska kritička neváha a napíše zdrvujúcu kritiku Gavinovho rodinného podniku. Pomstu predsa treba kuť zahorúca!
Pre majiteľa tradičnej talianskej reštaurácie, ktorý má k dispozícii necelé tri mesiace, aby znovu postavil na nohy krachujúci podnik, je negatívna kritika v prestížnom časopise hotová pohroma. Tentoraz však zďaleka nejde iba o jedlo. Konečne si uvedomil, čoho sa vzdal, a je rozhodnutý využiť čas na to, aby dávnej láske dokázal svoje kvality v kuchyni… aj v spálni! Má v úmysle naservírovať jej čosi, čomu jednoducho neodolá.

Jennifer Probst je známa autorka aj na našom, slovenskom, trhu. Jej séria Dohodnuté manželstvo zožala veľký úspech v knižnom svete. Potom som počula, že vychádza aj ďalšia kniha od nej a veľmi ma zaujala. Keďže som ju už mala aj dlhšie vyhliadnutú, veľmi som sa na knihu tešila a dúfala som, že ma nesklame.

Jennifer Probst má jednoduchý a ľahký štýl písania. Príbeh mi utekal doslova pomedzi prsty, ako som rýchlo otáčala stránky po sebe. Až do konca je príbeh o druhej šance pre Mirandu a Gavina. Miranda Gavina nenávidí a keď sa v jeden večer ocitne v jeho rodinnej reštaurácii, napíše zdrvujúcu kritiku. Gavin si ale uvedomuje o čo prišiel a je rozhodnutý Mirandu získať späť.
Príbehom, kde sa postavy už viacmenej poznajú ale pár rokov sa nevideli a zrazu sa náhodne stretnú a uvedomia si, akú veľkú chybu spravili, tak tento typ fakt poslednú dobu nemusím a vyhýbam sa mu. Ale v tomto prípade - aj keď som vedela do čoho idem, som si povedala, že to risknem - na knihy Jennifer Probst sú väčšinou dobré reakcie, tak som sa do toho pustila. Bohužiaľ, nebolo to tak dobré ako som čakala že bude. Neberte to zle- kniha je skvelá, dobre sa číta, postavy sú tiež dobre napísané, ale ten príbeh tam to trošku bolo hektickejšie, otrepanejšie. Jedným z plusom príbehu bolo, ale že to nebolo AŽ TAK otrepané. Áno, tento motív je snáď v milión knihách, ale predsa len to kulinárske prostredie tomu pridalo istý šmrnc.




Miranda bola prekvapivo milá a nie taká blbá hrdinka, ako väčšinou sú hrdinky v týchto knihách. Stála si za svojím rozhodnutím a nedala sa tak jednoducho znova oblbnúť Gavinom. A keď sa snaží Gavin si ju znova získať - váha (nie dlho, ale váha :D ). Uvedomuje si, že už ju raz sklamal a trochu sa mu bojí aj znovu veriť - veď raz ju už sklamal, čo ak ju sklame znova? Takisto, veľké plus bolo, že si stála za tým čo povedala (resp. napísala) ako kritička. Sprdla jeho reštauráciu a aj keď sa príbeh vyvíjal, stále si stála za svojím názorom.
Gavin bol taký obyčajný hrdina z New Adultiek. Uvedomil si akú chybu spravil keď stratil Mirandu a bol naplno rozhodnutý že ju získa späť.

Aby som to zhrnula - Jennifer Probst by som s touto knihou zaradila do zlatého priemeru. Nenahnevá, ale nie je to ani nič svetoborné. Príjemná jednoduchá oddychovka na tieto teplé dni do záhrady alebo k vode, keď nemáte chuť na žiadnu zložitú romancu - určite siahni po tejto knihe z pera Jennifer Probst. A ja možno niekedy v budúcnosti siahnem aj po iných knihách od tejto autorky.


Za recenzný výtlačok ďakujem vydavateľstvu Ikar. 
Knihu si môžete zakúpiť napr. Tu

0 Komentáre