Alessandra R. Torre ~ Čierne klamstvá

Názov: Čierne klamstvá
Autorka: Alessandra R. Torre
Séria: -
Žáner: Romantika, Contemporary
Vydavateľstvo: Ikar
Počet strán:  334
Hodnotenie na Goodreads: 4,37*/15 659 hlasov
Názory iných čitateľov: Christine |


Anotácia: Miliardár Brant vystriedal stovky žien, milenky si uňho doslova podávali kľučku. Žiadnu však nikdy nemiloval, až Layanu, krásku s miliónmi na konte. Vášnivé stretnutia plné pikantného sexu postupne prerastú do lásky a čoskoro Layanu prekvapí ponuka na sobáš. Hoci Branta ľúbi a v myšlienkach už neraz plánovala ich spoločnú budúcnosť, ponuku odmietne. Dôvodom je Lee, presný opak uhladeného boháča. Lee nestojí o nežnosti, je drsný, bezohľadný a v posteli dokáže divy.
Layana miluje dvoch mužov, spáva s dvoma mužmi, no ak si myslíte, že ste podobný príbeh čítali, mýlite sa. Ani zďaleka v ňom nejde o neveru.

Neľúbim ťa napriek tomu. Ľúbim ťa vrátane toho. 
Každú časť teba, dokonca aj časti o ktorých nevieš. 

Prázdniny sa skončili a ja sa snažím dobehnúť to, čo som počas prázdnin zameškala. Neospravedlňuje ma to, ale prázdniny som si poriadne užila a síce som prečítala menej kníh ako som mala v pláne, ale aj tak som spokojná. A jednou z tých mála kníh, čo som zrovna prečítala, boli aj Čierne klamstvá, na ktoré som bola zvedavá, odkedy sa začali objavovať prvé recenzie. 

Budem bojovať o túto lásku. Klamať pre ňu. 
Kradnúť pre ňu. Stojí za to. 

Alessandra R. Torre nie je úplne neznáma autorka pre niektorých slovenských/českých čitateľov, ale ja som s ňou mala česť až teraz. A neľutujem ani svoj výber, aj keď asi som očakávala vlastne celkom iný príbeh, než som dostala.
Autorka ma prekvapila aj jej štýlom písania. Strany iba ubiehali a ubiehali, a dokázala ma hlavne do deju vtiahnuť a presedieť nad knihou hneď niekoľko hodín. A nebyť brigády, určite by som ju mala prečítanú oveľa rýchlejšie.
Autorku treba pochváliť aj za veľmi originálny nápad, a ako to vlastne všetko pekne do seba postupne časom zapadlo a pekne sa to vysvetlilo. Vrátane toho názvu. Čo ma veľmi milo potešilo.
Takisto aj prostredie knihy, v ktorej sa to odohráva nebolo najhoršie a páčilo sa mi ako Alessandra dobre dokázala vysvetliť aj ten svet miliardárov v tom presne aký je a nebolo to zase to samé otrepané neoriginálne klišé.


Pravá láska ťa robí bezstarostným, núti ťa riskovať a robiť obety. Pravá láska skúša hranice našej osobnosti, núti nás chcieť byť lepším a bojovať za zem, na ktorej stojíme. 

Postavy boli geniálne premyslené s dobrým charakterom - každý sa držal tých svojich vlastností a vôbec sa nesprával tak, ako by sa to možno aj autorke najviac hodilo.
Layana sa nesprávala ako typická 'blbka' z takéhoto typu kníh. Nie, mala svoje vlastné peniaze a vedela čo chce (čiže Branta a spoločnú budúcnosť s ním). Pritom to nebolo, ako je už aj v anotácii povedané, typickým príbehom s akým sa bežne v tomto type kníh stretávame. Nie, Layana bola verná Brantovi a nikdy by ho nepodviedla.
Brant bol miliardár. Ktorý sa ale tvrdou prácou dostal tam, kde práve je a stále sa veľmi snažil, aby bol jeho biznis v pohode a naďalej fungoval.
A Lee...no Lee bol iný. Úplný opak Branta. Ale získal si ma o trochu viac ako samotný Brant. Ku koncu mi to ale až tak nevadilo, a bola som s koncom veľmi spokojná.

Milovala som ťa. Stále ťa milujem. Aj keď ťa nenávidím, milujem ťa. Vždy budem. Nie som múdry muž, ale toto viem." 

Rozhodne ma Alessandra R. Torre presvedčila, že písať vie a má takisto aj veľmi originálne nápady, ktoré sú aj kvalitne spracované a jej knihy stoja za prečítanie. Teším sa, kedy sa dostanem k niečomu ďalšiemu od nej, lebo to určite bude stáť za to. :)


Za recenzný výtlačok veľmi pekne ďakujem vydavateľstvu Ikar, vy si môžete knihu zakúpiť napr. na stránkach bux.sk 

0 Komentáre