Vyhodnotenie: Súťaž ~ Girl Online a The Pointless Book

Tak! Konečne sme sa s Naty dokopali k vyhodnoteniu súťaže :) Výhercov sme kontaktovali už dávnejšie, a tu sme sa rozhodli vám ukázať pár super odpovedí - prečo sme mali ťažké rozhodovanie :)



Dokopy bolo 23 odpovedí, z čoho iba 4 na Pointless Book, ostatné všetky ste mali záujem o Girl Online. 

Niektoré odpovede boli vážne zaujímavé a rozhodovanie sme nemali jednoduché. A tak sme sa rozhodli, že niektoré tie najlepšie odpovede vám aj tu ukážeme. 

Začneme výhernou odpoveďou od Diany - touto odpoveďou vyhrala Girl Online :  


Fúha, táto otázka je pre mňa veľmi ťažká. Som totiž veľká cestovateľka a chcela by som vidieť veľmi veľa miest a spoznať ich kultúra. Londýn, Paríž či Rím sú, podľa mňa, taká cestovateľská klasika.Tam by som, samozrejme, uvítala nejaký výlet, ale kedže mám rada veci, kde sa nedá dostať len tak, rada by som navštívila Sydney. Nedávno som spoznala jedného chlapca, ktorý tam býva a myslím, že aj práve to ovplyvnilo moje rozhodnutie. Nie preto, že by som tam za ním chcela ísť (hah:D - no dobre, tak trochu možno), ale preto ako neskutočne krásne mi o tomto meste rozprával. Myslím, že každého napadne opera, no je tam nespočetne veľa zaujímavých miest, ktoré sa oplatí navštíviť. Keby som tu mala napísať všetky, asi to nemá konca. Asi prvá vec na mojom zozname by bolo potápanie sa vo Veľkom Korálovom útese. Musí to byť niečo úžasné. No stále sú veci, ktoré ma od návštevy tohto mesta odrádzajú. A to je napríklad veľké množstvo nebezpečných pavúkov, múch, hadov a kadejakých zverov, čo nie je práve bezpečné. Rada by som sa prechádzala uličkami tohoto mesta, cítila vôňu slaného mora a len tak si sadla niekde do kaviarne s knihou v ruke. Možno by to bola aj kniha Girl Online, ktorú by som v tejto súťaži chcela vyhrať. :)


Ale, takisto sa našlo niekoľko vážne záujímavých odpovedí, a tak aspoň pár, tých, ktoré sa mne najviac páčili vám sem hodím: 

Marry: 

Japonsko! Jednoznačne Japonsko! Tú krajinu obdivujem už od... fúú, už veľmi dlho. Tá krajina je úžasná, skvelá, nádherná... Okay, každá krajina má nejaké svoje čierne body, ale...

Japonsko je skrátka úžasné už len svojou kultúrou. Nesmierne ju obdivujem. Tí ľudia, ktorí tam žijú, majú úplne iné myšlienkové pochody, ako my tu. Ich kultúra je niečo úžasné. Chránia si každú pamiatku, takmer každé miesto je sväté, alebo má pre nich nejaký význam. Obdivujem ich chrámy - sú to nádherné architektonické diela. Obdivujem ich záhrady, bože videl už niekto japonskú záhradu naživo? Tá ich dokonalá tráva, kvety, mostíky cez riečky a všade poletujú ružové kvety z čerešňových stromov. Nie, ani ja som ich ešte nevidela, ale dostať sa tam je asi môj najväčší sen. Japonská záhrada je čistá dokonalosť. A potom je tu ich samotná história, a tiež gejše! Bože, chcem vidieť gejšu! Aspoň jednúúúú. Toľká disciplína, každý premyslený pohyb proste to všetko, veľký rešpekt. A páči sa mi japonský jazyk. Chcem vedieť po japonsky! Dokonca som si minulý týždeň kúpila dva japonské slovníčky a jeden pracovný zošit. Ja sa ju naučím aj keby traktory padali! OMG a písala som že chcem vidieť aj samurajov? Chcem vidieť samuraja! A chcem vidieť to mesto v noci! Obehla by som všetky pamiatky a dôležité miesta a všade by som urobila milión fotiek. A potom by som si obehla všetky obchody s tými ich sladkosťami a hračkami a BOŽE! Kníhkupectvo - čiže mangy! Kúpila by som si veľa máng. Minimálne všetky diely Naruta! :D A potom by som išla na miesto (ktoré neviem ako sa volá) ale robia tam anime! Anime centrum? Nie, tak sa to určite nevolá, tak som to nazvala ja. :D Proste by som sa aspoň na malú chvíľu preniesla do anime centra. Okay, myslím, že už ti asi došlo, že som MEGAveľká fanynka Japonska. Kam sa hrabe Francúzsko a podobne? Het do Japonska! :3 

A ešte jedna...od Nataši 


Musí to byť mesto, ktoré naozaj existuje, alebo to môže byť aj také, ktoré sa nenachádza v našej dimenzii? :D Pretože potom mám dve odpovede. 
Ak by to malo byť mesto, ktoré existuje, tak rozhodne by som sa vrátila do Londýna a s kopou peňazí, alebo ešte lepšie s kreditnou kartou, ktorá nemá žiadny limit a šla by som do každého jedného kníhkupectva, ktoré tam je :D Alebo do NY, aj keď už asi tam nebude, ale to detail, kde by som vyhľadala Michelle Hodkin a vytiahla z nej celučičkú pravdu, čo sa týka Mary Dyerovej a podľa koho vytvorila Noaha, aby som ho mohla uniesť :D A ešte by som ju prinútila nech sa mi podpíše na všetky tri knihy so špečialným venovaním a s koupu záložiek, samozrejme podpísanými, pretože tých nikdy nie je dosť! 
A strašne, ale strašne by som chcela ísť do Idrisu a vidieť Démonské veže Alicante! Ty vole, to by bolo. Síce potrebujem portál, alebo stelé, ale nejaký bosorák by mi určite pomohol, takže.... Magnus? :D Aj, keď teraz nie som si istá, či Idris sa nachádza v inej dimenzii o.O Ale detaily sa riešia, až nakoniec :D


S vyberaním víťaznej odpovede na Pointless Book sme nemali až toľko roboty. A zas ani tie odpovede neboli najzaujímavejšie, takže tu to už išlo o náhodu a pomoc random.org a tak sa nakoniec víťazom stal Adrián - a jeho odpoveď, len tak pre zaujímavosť - znela: 

Londýn. Určite môj milovaný Londýn. A prečo? Pretože tam je predsa Harry Potter Universal studios a šikmá ulička! Už pri videách po tom parku slintám, je tam úplne všetko. Rokfort, všetky obchody a dokonca aj Rokville. A aj tak sa mi Londýn veľmi páči, raz tam rozhodne pôjdem :))

Tak, tých zaujímavejších odpovedí by sa našlo určite viac, len to by bol už trošičku dlhší článok :) A tak dúfam, že sa vám Blogtour páčilo, nejaké názory, čo by sme do budúcnosti mali pridať, o aký typ článkov by ste mali záujem, šup s nimi do komentárov :). A my s Naty ideme pokračovať v plánovaní ďalšieho blogtour :) 

1 Komentáre