TAG: Your Bookish Identity

Tento tag sme našli u Foxy ale pôvodné je od booktuberov - littlebookowl, katytastic a benjaminoftomes.

1.) V ktorom fantastickom/ dystiopickom svete by ste žili? 
Maggie: Toto sa ťažšie vyberá, keďže každý svet má nejaké plusy a mínusy. Ale asi by som brala svet v Divergencii - čiže Chicago rozdelené do frakcii. A povedzme si to, buď by som bola bezprizorná (brr) alebo Neohrozená (a tam už mať za trénera Štyrku... :D ) 
Barbora: V svete Tieňolovcov ale ako v Pekelných strojoch, vo Viktoriánskej ére v Londýne :3 Milujem to časové obdobie a strašne by som tam chcela žiť.Ale cez prázdniny by som chodila do Tábora Polokrvných :D (Snáď fungoval aj vtedy)




2.) Kto by bol váš kamarát? 
Maggie: Ale keď ja tých kamarátov skoro furt striedam. Teda, aby sme si zle nerozumeli, raz mám k niektorému bližšie, raz k druhému, ale dajme tomu, že asi by som brala za kamarátku Paige zo Zberu kostí. 
Barbora: Z dievčat Rose z VA. Jednoznačne.To je jedna z mála hlavných hrdiniek ktoré mám naozaj rada.A k chalanom..neviem prečo ale napadol mi Magnus Z TMI/TID.Je super vtipný + vie čarovať :D



3.)Kto by bol váša) božský(á) otec/matka? (Percy Jackson) 
Maggie: Ja viem, mal by som sa hanbiť, ale ja som Percyho ešte nečítala (videla som iba filmy, a áno, viem, že filmy sú o ničom oproti knihám ale... ) ale tak, keďže moc tých bohov nepoznám atď...ale asi by som chcela aby to bola Athena.
Barbora: To je tažká otázka pre mňa,kedže ja už nie len viem čo majú ich deti za schopnosti,ale aj aký ty rodičia sú.Hm..takže Hermes,Hádes,Hekaté alebo Zeus.(Zeus je inač debil,ale kto by nechcel lietať? :D )



4.)Boli by ste Tieňolovec (Nefilim) alebo Dolňosveťan? (Nástroje smrtelníkov a Pekelné stroje) 
Maggie: Nefilim. Teda, ja vôbec nenásilný človek (ehm, segra by vedela rozprávať) by som si musela asi trochu zvykať na to zabíjanie a to všetko okolo, ale zvykla by som si :D (ak by bol pri mne taký Will Herondale, že) 
Barbora: Tieňolovec!Ako upír/vlkodlak/víla  nič moc..ale taký povie s ato čarodej tam ? Neviem si spomenúť.Ale aj tak,celkovo keby mám byť niečo nadprirodzené tak Tieňolovec.

5.)V akej fakulte by ste boli? (Harry Potter) 
Maggie: Tak, keby si môžem vybrať...asi Chrabromil? Ja neviem, mne by to bolo jedno, ja som nejako do HP nie som pobláznená.
Barbora: HP som nečítala(teda začala som,ale...)Zrobila som si test a vyšiel my Chrabromil.Úprimne neviem čo to je ale OK :D



6.)V ktorej frakcii by ste boli? (Divergencia) 
Maggie: Ako som vyššie spomínala, buď by som skončila medzi Bezprizornými alebo u Neohrozených. Neviem, obetavá? a ja? to je skôr vtip. Informovaná? Videli ste moje známky v škole? Nie? Ani nechcite. Otvorená? Vždy! (:D ) 
Barbora: Ďalšia otázka ku ktorej som robila test! :D Tam mi vyšlo že som Divergentná medzi Neohrozenosťou/Informovanosťou a  niečo za tým Otvorenosť.(btw.Posledné bolo Sebazaprenie :D..veľmi málo)



7.) Akého Patronousa by ste mali? (Harry Potter) 
Maggie: Ja neviem. Fakt. Bolo by mi to jedno. Ale keď už by som si mala vybrať nejaké zviera, tak berem mačku. 
Barbora: Odhadujem že sa tým myslí zviera,takže by som chcela sovu.



8.) Ktorú postavu, by ste mali za frajera(ku)? 
Maggie: Will Herondale! Určite! :D Toho by som brala vždy! A podľa mňa by sme tvorili aj super nefilimský pár. Si to predstavte, ako my dvaja spolu zabíjame Dolnosveťanov atď :D Proste, budeme super. 
Barbora: Will Herondale! :D(Vidíte tu telepatiu?) On je najlepší proste!Majte si Jacea koľko chcete,ja chcem len Willa!Ale zase mi teraz napadol aj môj krásny Percy :D :/ 



A výsledok? 
Maggie: Žila by som v  na frakcii rozdelenom Chicagu. Živila by som sa zabíjaním Dolnosveťanov spolu s mojím priateľom Willom Herondale-om. O svojich zážitkoch by som sa vždy vyrozprávala svojej najlepšie kamarátke Paige. Patrila by som do Neohrozenosti a zároveň by som bola v Chrabromile. Ako Patronousa by som mala mačku. Vyžalovať sa na Willove somariny a pre rady do života by som chodila za matkou Aténov.
Barbora: Bývala by som vo Viktoriánskom Londýne kde by mi pomáhal môj najlepší kamarát Magnus,cez prázdniny by som šla do Tábora Polokrvných spolu z Rose.Bola by som dcéra Hermesa/Hekaté/Hádesa/Zeusa a zároveň by som bola nefilim v Chrabromile zo sovou.Kedže som divergentná bola by som zároveň aj v Neohrozenosti.V Londýne by som bola s Willom ktorý by mi žral nervy a robil si zo mňa srandu a keď už toho budem mať dosť cez leto odídemza Percym ktorý by vymýšľal blbosti,bol drzý na mojho božského rodiča a naučil ma poriadne plávať :) 

5 Komentáre

  1. Dobre veci vám vyšli :DD inak som si hneď išla urobiť aj ja test, že ktorá fakulta mi vyjde, a vyšla fakt slizolin :D a vo vrakciach mi vyšlo, že som divergentná, ale najviac som mala informovanosť :DD ja! :DDD
    inak všetci zamilovaní do Willa :D ako je to PRESNE môj typ, ale si nemôžem pomôcť, radšej mam Jacea :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hejže? :D No vidíš si sa trafila,praveže väčšinou Jace vedie :D Ale proste Will :D aj môj je presne,aj mi príde viacej zaujímavý :D Za tie 3 knihy ma viackrát,rozosmial,rozplakal a naštval ako Jace za 5 :D

      Odstrániť
  2. Ten Will je nejaký populárny :D ale všetci ho nemôžu mať... alebo čo si ho delíte po dňoch? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uzavereme dohodu. Barča bude mať Percyho neobmedzene a ja si berem Willa. :D a je to :D

      Odstrániť
    2. Hahah :D nečítala si moj záver ? :D Cez prázdniny ho možeš! :D

      Odstrániť