ADD YOURS: Knižná edícia (august)

A konečne nový Add Yours!

Úžasný projekt od Judit :) Viac sa o ňom môžete dozvedieť TU 

Autor s úžasným zmyslom pre humor 
Viktória:  Určite Cassandra Clase! :) Na Williama vážne nikto nemá! Ale neodpustím si môjho milovaného Johna Greena hlavne v knihe Kam zmizla Aljaška! Tam to bolo extrémne! :D
Barbora: Rick Riordan :) ! Myslím že každý kto čítal aspoň jednu jeho knihu,musí uznať že Rick je proste neuveriteľný ! :) + Určite už spomínaná Cassandra. Veď predsa jej postavy dobre poznáte :D
Maggie: Ani som dlho neváhala a hneď by som sem zaradila Richelle Mead  pri ktorej knihách (teda hlavne myslím VA keďže nič iné som zatiaľ nečítala :D ) som sa proste musela smiať, lebo tie hlášky čo dávala Rose, no :D 

Autor, ktorý si to u mňa poriadne pokašľal 
Viktória: Nechcem hovoriť ďalšie klišé, ale jednoznačne to je Veronica Roth! Divergenciu a Rezistenciu som doslova hltala! A v Experimente mi urobí toto? Rozdýchavala som to ešte veľmi dlhú dobu, ale čo už! :)
Barbora: Súhlas s Vikou ! :) Proste išlo o celkový dej tej knihy,nie len koniec ktorý bol asi najlepšia časť z Experimentu.
Maggie: Aj keď som na GR dala Experimentu 5* a aj si za tým stojím, lebo to bolo podľa mňa super ukončenie sérii, súhlasím s Barčou a Vikou lebo tie Tobiasove časti..no nezneli moc ako od Tobiasa ale tak trochu ako od nejakej baby :D

Kniha, ktorú som čítala na verejnosti...a bol z toho poriadne blbý nápad 
Viktória: Myslím že to bola kniha od Emmy Heart- The love game (česky: Hrej hráčem)..Bola to úplná klišé romantika, ale ja ju milujem! :D Autorka vážne niektoré zábavné časti (ktorých bolo viac) poriadne vystihla, a schuti som sa na nich zasmiala! :) Aj keď niektoré pohľady okoloidúcich stály za to! :D
Barbora: Na verejnosti čítam veľmi často,hlavne v škole :D A presne ako Maggie ,pri Pekelných strojoch to bolo strašné! Spolužiaci na mňa pozerali či som normálna!
Maggie: Keďže veľmi na verejnosti nečítam, tak je to trochu ťažšia otázka...ale potom ma napadlo ako v autobuse na ceste do školy (treba tú hodinu využiť ak sa zrovna neučím) dosť čítam...A naposledy čo ma napadlo boli moje neskutočné výbuchy smiechu pri Pekelných strojoch od Cassandry Clare. 

Kniha, ktorá urobila moje detstvo o niečo krajším 
Viktória: Popravde ja som ešte asi rok/dva dozadu opovrhovala knihami.. (áno.. hanbím sa!), a za otvorenie očí ďakujem Barči, ktorá ma donútila! Ale som jej vážne vďačná, pretože..vy viete! :) (A nie Barborka..nedvíham ti sebavedomie!! :D)Takže nemám odpoveď, pretože ja som knihy vážne nikdy nečítala..
Barbora: Toľko chvály zrazu :DD. Vidíš stálo to za to.Ehm..ja som čítala už keď som ešte nevedela číať, teda už keď som bola malá nútila som ocka aby mi stále čítal jednu knihu dookola.On sa ma snažil prekabátiť tým že preskakoval strany.Bohužiaľ preňho som si to vždy všimla :D Takže sa vracal naspať.To bola taká knižka s básničkou ku každému písmenu abecedy.Ešte by som určite spomenula sériu traja pátrači ktorú som prečítala úplne celú a teraz ju číta moja mladšia sestra :)
Maggie: Takto...vybrať jednu knihu úplne neviem, keďže už v detstve som stále bola u nás na dedine v knižnici a požičiavala si rôzne rozprávkové knihy a tak :) Viem, že som čítala jednu knihu, ktorá bola o koňoch a nejakých dievčatách ale ja si fakt neviem teraz už ani na názov spomenúť :D

Hrdina, ktorého každý miluje...okrem mňa 
Viktória: Knihu Upírska akadémia som nečítala, ale pozrela som si iba film, a nejako ma tak neočaril Dimitri..Nechcem hodnotiť lebo viete kniha/film, ale no.. :) Knihu si určite prečítam a možno aj zmením názor! :)
Barbora: Augustus.Nie žeby bol úplne strašný abo čo,ale proste nechápem :D Nijak ma neočaril,proste taký bežný hrdina.Aspoň v filme to bolo trochu lepšie vďaka Anselovi.
Maggie: Nezabite ma, ale ja vôbec nevidím čo všetci vidia na Jaceovi z TMI...bol v pohode, ale že by som z neho bola paf...vôbec nie

Hrdinka, ktorá mi je podobná (na ktorú by som sa chcela podobať) 
Viktória: Zrejme Hermiona z Harryho.. je to taká moja povaha.. :)
Barbora: Rose?Myslím že ona.Celkovo my sadla a rozmýšľala tak,ako by som to spravila aj ja.Až na to jej príliš veľké sebazaprenie ! :) Okrem nej sa mi ešte páčila Biterblue z Iskrivej.To ako sa v noci vykrádal zo zámku bolo super.+je kráľovná!
Maggie: Fuu...neviem :D Ale dosť by som sa chcela podobať na Rose - proste byť taká bojovná a stáť si za svojím, byť svojhlavá...


Postava, ktorá si ma získala viac, než hlavný hrdinovia 
Viktória: Myslím že to bude Isabell z TMI..Mám ju radšej ako Clary.. Nepýtajte sa prečo, pretože to vážne neviem!
Barbora: Tak tu by som mohla vypísať strašne veľa postáv.Napríklad taký Finnick,ktorý podľa mňa dostal málo priestoru,alebo Cam s Pádu,Nico di Angelo z Percyho a Bohov(jediný koho mám radšej ako jeho je samozrejme Percy :3 )
Maggie: Cole! Jednoznačne Cole a Isabella zo série Vlci z Mercy Falls. No tak, priznajte sa, Cole je proste dokonalý, kto by ho nemiloval ...A ako pár spolu s Isabellou...No, dokonalosť

Pár, ku ktorého vzniku som sa modlila pomaly celú knihu/sériu  (a keď to prišlo, prekonalo to moje očakávania) 
Viktória: Možno budem spilerovať, ale ak ste ešte nedočítali alebo nečítali sériu kníh Vlci z Mercy falls, tak moju odpoveď pre istotu nečítajte! :D Jednoznačne to bol Cole a Isabella!! Možno to bolo už od začiatku isté, ale proste modlila som sa za nich celú sériu! A prekonalo to moje očakávania, pretože keď som si predstavila ich dvoch, tak..ÁÁ!! :D
Barbora: WILL a TESSA! Proste na toto som čakala strašne dlho.A keď to prišlo,ach jaj.Myslím že už táto otázka je dosť spoiler takže to nebudem rozvádzať. Ďalej Katniss a Peeta. To bolo niečo úžasné a pomaly aj nečakané.
Maggie: Ježiši, také otázky -.- Po dlhšom (riadne dlhšom!) rozmýšľaní by som povedala Lukáša a Paulu z Džínsového denníka, lebo tým tiež trvalo kým sa k sebe dokopali :D No a potom ma ešte napadá Will a Tessa z Pekelných strojov  (ja viem, opakujem sa :D )

HOT TOPIC: Moja JEDNA rada, ktorú by som dala ostatným blogerom pri písaní recenzií (z pohľadu čitateľa) 
Viktória: Vždy je potrebné knihu ohodnotiť podľa prvého dojmu, hneď po dočítaní! Všetky pocity, ktoré sa práve v tej chvíli vo vás odohrávajú sú najdôležitejšie a najpravdivejšie.. Netreba nad knihou ďalších pár dní rozmýšľať, a hľadať aké plusy alebo mínusy tá kniha mala, a ako čo najlepšie napísať recenziu..Vyjadrite svoj prvý dojem, pretože je to ten prvý pocit, ktorý vám napadne!  A hlavne neovplyvňuje sa inými recenziami! Máme vlastnú hlavu s vlastnými názormi, ktoré by sme mali používať!
Barbora: Napíšem tu tie veci ktoré mne pri recenziách väčšinou trošku prekážajú. Hlavne Spoilery! Myslím že každému vadí keď sa dozvie niečo čo vlastne ani nechcel.Preto by som upozornila hlavne na to,kedže sa stále vyskytujú.Potom napríklad zbytočne dlhé recenzie,prípadne príliš krátke.A ešte by som dodala že ja si strašne rada čítam Recenzie ktoré sú obohatené o nejaké dobré obrázky,teda sú pekné aj  opticky.
Maggie: Keď už píšete recenziu určite keď sa vám aj kniha nepáči, určite sa našli body ktoré sa vám páčili - vyzdvihnite ich aby to nebola úplne negatívna recenzia :) Lebo na každej knihe sa nájde niečo čo sa vám aj páči aj nepáči :D

Otázka na telo: Ako prežívam, keď niekto skritizuje moju obľúbenú knihu? 
Viktória: Ako som vyššie spomenula každý má vlastné názory, a ja ich rešpektujem.. :) Aj keď si v duchu možno myslím Ako je možné že to nemá rád/a! -_-, ale viac to neriešim, pretože ako sa hovorí 100 ľudí, 100 chutí! :) A nie každému sa musí páčiť to čo mne. :) Ale ak sa niekto opováži povedať na knihu Na vine sú hviezdy niečo negatívne, tak za seba neručím! :D
Barbora: Tak toto sa zase až tak často nestáva,väčšinou som to ja kto skritizuje :D.Ale keď už sa to stane,asi záleží na tom pri ktorej knihe/autorovi.Keď sa jedná o to že niekto kritizuje autora podľa jednej knihy,tak to ma dokáže dosť naštvať.Predsa len nemôže človek hodnotiť podľa jednej knihy.Tak isto záleži na tom ako je kritika formulovaná.Či sa proste kniha čitateľovi nesadla,alebo či to je písane vrcholne urážlivo a neopodstatnene kritické.To sa mi stalo minule konkrétne pri knihe Divergencia.Daná blogerka mala nový blog,prvá Recenzia.Knihu zadupala po čiernu zem aj spolu z autorkou,vrcholne prehnané.No čo už,asi chcela zviditeľniť blog,aj taký ľudia sú :/
Maggie: Každý má svoj názor a každému sa páči niečo iné takže sa to snažím niekedy predýchať. Aj keď ma neskutočne vytáča keď sa snažia skritizovať fakt všetko ako keby nemala nič lepšie na práci. To sa už naseriem riadne :D Ale inak je mi to jedno - lebo každý má svoj názor a ja ho rešpektujem :)

3 Komentáre

  1. Skoro vo všetkom sme sa zhodli :D
    a kurniiiiik ze mna nenapadla Paula a Lukáš :( :D
    inak tie gifka su super, hlavne ten pri tretej otazke :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Barčina práca :D ona vyberá vždy super gify k tomu :D
      Hej, mňa napadli lebo som sa tak kukla na poličku, že čo teraz a som zbadala džínsové denníky :D takže to bola jasná voľba :D

      Odstrániť
    2. Diky :DD mne to napadlo až jak som vydela že Magda to vyplnila

      Odstrániť