sobota, 7. júna 2014

Na vine sú hviezdy ~ Filmová recenzia

Tak, dnes som bola na TFIOS v kine a...rozhodla som sa podeliť o moje pocity z filmu, a nejako to porovnať s knihou. 

Dojmy z filmu:

  • Film sa určite vyrovnal knihe! Prvý film ktorý som videla a môžem fakt povedať, že bol rovnako dobrý ako kniha a som s ním maximálne spokojná!
  • Pri TFIOS som strašne veľa revala! A to už je čo povedať, keďže dovtedy ma žiadny film  tak nerozplakal (vôbec som pri filme nerevala, žiadnom) a zrazu som pri TFIOS prerevala skoro polovicu filmu. 



Čo ešte dodať? Že film je absolútne úžasný! Všetky moje obľúbené quotes z knihy tam boli, čo viac si priať. Žiadne dôležité scénky nevynechané, a úžasne spracované. Soundtrack? Perfektný! Väčšinu pesničiek som už poznala tak som si ich po celý čas pospevovala. Čo dodať? No, slovenské titulky katastrofa, a najviac ma vytočilo, takisto ako pri knihe, to, že Okay?  preložili ako Dobre? proste to mali nechať ako Okay a bolo by to perfektné. Grafika sa mi strašne páčila, ako tam boli ukázané aj tie ich správy,emaily, to spracovanie, že to tam nebolo také nasilu dané a fakt to tam sedelo. Takže ďalšie plus!




Film chválim a šup šup čo najskôr na neho do kina, ak ste ešte neboli. Ja sa chystám ísť ešte raz - budúci týždeň keď budem mať po všetkých skúškach, známky uzavreté budú - bude to proste treba osláviť!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára