Month Review #1 [Maggie, Barbora]

MONTH REWIEW #1

Maggie:

Prečítané knihy: 

  • Bully (Penelope Douglas) 
  • Happenstance (Jamie McGuirre) 
  • Mordovisko (Roman Brat) 
  • Váhanie (Maggie Stiefvater) 
  • Džínsový denník 1 (Zuzka Šulajová) 
  • Džínsový denník 2 (Zuzka Šulajová) 
Zdá sa, že je toho málo, ale keďže je neskutočne málo aj času - koniec školy, asi týždenné oslavovanie mojich narodenín, a tak, tak čas nevyjde. 

Vyhrané knihy: 
Tentokrát mi osud prial a konečne som prvý krát hneď niečo vyhrala! A to hneď viacero vecí! 
-Ty proti mne (Jenny Downham) - to bol ešte Veľkonočný blogtour, ktorý mi prišiel začiatkom mája! :) 
-Half Bad - Polozlý (Sally Green) - Súťaž na Buxe, že som vyhrala som sa dozvedela až keď mi kniha prišla
-Bloodlines (Richelle Mead)   -  Nekonečná súťaž na blogu Judit, kde som vyhrala ako prvá! Tiež som tomu neverila, no a nakoniec som si vybrala Bloodlines :)
Knihy, ktoré som dostala ako dar 
Keďže som sa narodila taký úžasný dátum (31. máj) tak aj som nejaké knihy podostávala! :) 
  • Beznádejná (Colleen Hoover)  - od sestry, ktorá ma tým veľmi prekvapila 
  • Všetka pravda čo je vo mne (Julie Berry) - od mami

Barbora:

Prečítané knihy: 
  • More príšer (Rick Riordan)
  • Modrá ako zafír(Gier, Kerstin)
  • Hádesov chrám(Riordan, Rick )dokonca v angličtine!
  • Krásna katastrofa(McGuire, Jamie)
  • Cinder(Meyer, Marissa)
  • Nočný tieň(Andrea Creme)
+Knihy ktoré mám ešte rozčítané
  • Piata vlna(Rick Yancey)
  • Angeológia (Danielle Trussoni)
Fúú ...toto bol tažký mesiac :) (absolventské,prijmačky) ale zvládla som aspoň 5 kníh+tie 3 rozčítané,ale na Angeológiu neviem či sa dám.

Vyhraté knihy: 

Tak tento mesiac som vyhrala jednu knihu :),ale zato potešila...uvidím ako to bude keď ju prečítam celú a je to:

-Piata vlna(Rick Yancey)-to som vyhrala na stránke eurocampus.sk,čo som vôbec nečakala takže e-mali ma dosť potešil



Požičané knihy:
  • Triaška(Maggie Stiefvater)
  • Váhanie(Maggie Stiefvater)
Tak tieto prvé 2 diely trilógie som si zobrala na re-reading.Bohužiaľ Viktória mi  Triašku hneď zhabala,takže sa k tomu dostanem snáď v Júni.:)

9 Komentáre

  1. Džínsový denník :3333333333333333 ♥♥♥♥ hihihi <33333

    kokos, toľko vyhratých kníh a ja nikdy nič nevyhrajem :(( taká smola u nás v rodine sa dedí :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neboj, aj na teba príde :D ja som tiež dovtedy nič nevyhrala a vidíš, hneď tri :D

      Džínsové denník sú moja srdcovka :3

      Odstrániť
  2. Vyhrané knihy závidím :)) Já prostě nevyhrávám :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Barbora: Ja som akurát včera písala recenziu na Piatu vlnu. Baví ťa to? Mňa to dosť prekvapilo, bála som sa, že sa mi to nebude páčiť, lebo som videla zopár negatívnych recenzii a z toho, čo sa tam písalo, ma to nejako nezaujalo.

    Maggie: Bully je parádna knižka, čítala som ju ešte dávnejšie a Beznádejnú by som tiež brala. Od Colleen som čítala Maybe someday a to bolo veľmi dobré.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš čo ešte mi chýba asi 100 strán :),tiež som mala predsudky kedže kritika je na túto knihu dosť drsná...Ako boli také nudnejšie časti...ale sa to dosť rozbehlo.Mne sa páči.

      Odstrániť
    2. Som zvedavá na film, tak som sa tešila, keď som zistila, že tam má hrať Chloe :D to bude určite peckááá. :D Ale som zvedavá na dvojku. Dúfam, že Evan sa tam objaví, lebo autora nakopem :D

      Odstrániť
  4. Prečo by nie?...Vieš čo radšej nehovor! :O :D...hej..ale myslím že aj na Evana taký vpohode herci na kastingu sú.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aha, sorry, zabudla som, že si to nedočítala, nechala som sa uniesť :D ešte som o tom konci s nikým nekecala :D

      Odstrániť
    2. Ja snáď do soboty.. :D čas nemám teraz

      Odstrániť