Wishlist (v trošku obsiahlom prevedení)

WISHLIST!

(Tentoraz trošku dlhší)

Takže rozhodli sme sa že tentoraz náš klasický Wishlist zmeníme trošku aj na Watchlist,teda pridáme aj pár filmov a seriálov ktoré poznáme ale sa na nich chystáme.
Začala by som knihami ktoré práve čítame teda na ktoré budu čo najskôr Recenzie!

BARBORA: PO PRVEJ VLNE OSTALA LEN TMA. Po Druhej unikli len šťastlivci. A po Tretej sa zachránili iba nešťastníci. Po Štvrtej vlne platí jediné pravidlo: nikomu never.
Nedávno som vyhrala túto knihu s neuveriteľnou obálkov(btw. strašne sa mi páči to rozdelenie kapitol s čiernym podkladom).Som na ňu dosť zvedavá kedže pri tejto knihe sa názory ľudí dosť rozchádzajú.Táto kniha mala v Amerike obrovskú propagáciu,teda hovorilo sa o nej všade ešte predtým ako vôbec vyšla.(Dokonca sa aj odkúpili filmové práva)A začali sa na ňu šíriť dva názory a to-1.To je ten typ ľudí ktorý ju doslovne žbožňujú a 2.Ľudia ktorý tvrdia že nie je taká dobrá ako sa o nej hovorí.Už teraz som zvedavá ku ktorej skupine sa prikloním ja.
Maggie: "Nič nie je dobré alebo zlé samo osebe: záleží na tom, čo vidíme my." 

William Shakespeare: Hamlet 
Týmto citátom začína táto kniha a aj vďaka tomu som sa rozhodla ju prečítať. Náhodou som našla na buxe o ňu súťaž a tak som sa tam prihlásila (veď som nemala čo stratiť) a ani som nevedela a o pár dní mi už kniha prišla s tým že som vyhrala. No a postupne som sa do knihy pustila, a som niekde v polovice, a zatiaľ ma to docela baví. Je to pre mňa taký lepší priemer a už sa teším keď budem mať konečne budúci týždeň čas a dočítam ju (a napíšem recenziu) - uvidím, či sa vyštverá na väčšie hodnotenie, alebo ostane na priemeri. 





Viktória: Práve som sa dostala ku knihe Kam zmizla Alijaška od Johna Greena -proste milujem toho spisovateľa a určite si po preklade (dúfam že preložia všetky!) všetky s vééľkou radosťou prečítam! Ďalšou knihou na ktorú sa chystám a chystá sa aj Barbora je finále série Zavrhnutý Finále ktoré by sa patrilo už konečne prečítať.

A teraz trošku ku filmom:


Barbora:No ja sa najviac teším na Mockingjay part.1 a prekvapivo na The Maze runner,kedže knihu som ešte nečítala(ale pred filmom to určite stihnem).Práve toto spracovanie ma najviac dostalo s tohtoročných trailerov keď nerátam Divergenciu a hereckým obsadením teda úžasným Dylanom o´Brienom.Zároveň ma milo prekvapili fotky zo Saphirblau ktoré vyzerajú sľubnea takisto sa teším aj na Pád(Fallen)ktorý mal vyjsť do kín tohto roku ale nakoniec sa presunul na 2015.


Maggie: Fu, teším sa aj na The Maze Runner (Dylan *-*)  aj na TFIOS (ako spomínali baby) ale hlavne sa teším na If I Stay proste knihu som si zamilovala a na film sa teším ešte viac.  Hm...okrem už spomínaných, sa samozrejme teším na Mockingjay, Pád, Saphirblau (a to chcem dovtedy stihnúť prečítať knihy - dúfam, že to stihnem) a iné, ktoré ma teraz nenapadnú. Proste - je ich veľa. :D





Viktória: Ja sa zasa teším na film Na vine sú hviezdy. Kniha ma úplne dostala, takže som nedočkavá! :) Ďalej ako spomínala Barbora Pád a The Maze runner. Taktiež sa chystám na film a knihu Zlodejka kníh (ktorá už síce vyšla ale nejako som nemala čas to vidieť a prečítať). Myslím že sa ešte nájde veľa filmov počas roka ktoré si pozriem, no teraz ma nejako nenapadajú. :)





7 Komentáre

  1. Piata vlna ma čaká na poličke, ale keďže maturity :D tak to asi prvýkrát uprednostňujem učenie :D
    Na if i stay sa už veľmi teším a aj na Maze runner, len si chcem ešte pred filmom prečítať aj knihu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne rovnako som na tom až na to že ja mám absolventské :D

      Odstrániť
    2. A ja zase delfy (také diplomy - musíme robiť posluchový test, gramatiku, sloh a ústna odpoveď - a všetko z frj :D ) :D toto je akosi hnusne nakopené všetko :D
      Maze Runner chcem tiež prečítať ešte pred filmom (Ale nikto so mnou nechce ísť - kamarátka keď videla v kine na to trailer, tak povedala, že na to ju nedostaneem)

      Odstrániť
  2. Polozlého som pred pár dňami prečítala :) Mne sa páčil.
    Finále už prečítané, no moc ma nebavilo.. a Maze Runner skvelý ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak my čo sa furt učíme akosi času nemáme - a keď už tak radšej uprednostním niečo z knižnice alebo od spolužiačky, ako čítať niečo čo je moje - a tým pádom Polozlý len čaká a čaká :D

      Odstrániť
  3. Napůl zlý bych si taky chtěla přečíst. (když už mám tu Half bad placku :D) A všecky ty filmy bych chtěla vidět, hodně se těším na Jestli zůstanu, to bych si chtěla i přečíst.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak zostanem je úžasná kniha :) Určite si ju prečítaj :)

      Odstrániť